Zwanger of niet?

<p>Hoi hoi dames,  Ik heb altijd een korte cyclus van ongeveer 22 dagen. Mijn laatste menstruatie was 25 aug en volgens de app was mijn eisprong 2 sept. “Normaal gesproken” zou ik 16 september ongi moeten worden. Maar tot vandaag is er nog niks (5e dag overtijd). Heb meerdere malen getest, maar tot nu toe alleen maar negatief. Ben ik te vroeg met testen? Zijn er nog meer met een korte cyclus die zwanger zijn?  Dit is zo stressvol… ik wil weten waar ik aan toe ben.  Liefs,    BB</p>
 
Hoi Meis,
het kan zijn dat je cyclus toch in ene wat langer is. Of dat je hcg niet zo snel stijgt en nog niet meetbaar is. 
In juli was mijn cyclus ook in ene 38 dagen. Zo lang had ik nog nooit gehad! Ik dacht echt dat ik zwanger was, buikpijn krampen etc, helaas toch ongesteld geworden. Maar als je echt regelmatig bent is dit wel gek ja! 
testen echt Omo wit?
 
Ik had ook altijd een mega korte cyclus.
Ben nu 35 weken zwanger.
Ik kon de klok er op zetten wanneer m'n eisprong was en wanneer ik ongesteld moest worden.
Maar de laatste twee maanden voor m'n zwangerschap was alles ontregeld.
Misschien te gefocust? Je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Ik denk dat het een kwestie is van afwachten en veel geld uitgeven aan zwangerschapstesten. ? Tenminste....zo was ik. Ik heb alle merken gekocht. Me rot gestaard op streepje wel of niet...
Toen maar cb test geprobeerd....die is lekker duidelijk.
Succes.....❤️ Duim voor je!

Liefs
 
@M28 
Ja, ze zijn echt omo wit. Het is zo gek, maar het kan inderdaad ook zijn dat mijn cyclus ook langer is ineens. 


Het is zo verwarrend... Heb dagelijks lichte krampjes in me onderbuik, misselijk, heel moe... 
 
Toch maar even afwachten ?
 
@Jonilse
Gefeliteerd! Wat leuk, nog even de laatste loodjes.? Ja! Heel veel geld uitgeven inderdaad... Misschien toch maar cb proberen. Had jij die met weken indictor?
Ben benieuwd of ik deze dagen ongi ga worden of niet. 


 
 
 
 
Dank je wel :)
Ja ik had die met weekindicator idd....
Zo fijn. Lekker duidelijk ook! ? Precies wat ik nodig had. Haha
Heeeeeeel veel succes.
❤️
 
Vervelend als je cyclus dagen in ene langer zijn.. dan weet je totaal niet waar je aan toe bent, weet er helaas alles van.
maar een negative test was bij mij ook echt negatief! Omo wit, 7 sept teste ik al heeeeel licht positief.. tot er een knaller was! 
Af en toe een testje doen kan geen kwaad haha 
 
Nou dames ben vanaochtend ongesteld geworden... zo raar dat je cyclus ineens van 22 dagen naar 29 dagen kan gaan. Maar ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben, want dat gestress met nega testen is ook niks... dankje voor jullie hulp❤️❤️❤️
 
Terug
Bovenaan