Zwanger of niet ?

<p>dag dames.. </p><p>zou iemand mij misschien kunnen helpen. <br />En mij kunnen vertellen wat jullie hier zien op de foto. ? <br /><br /></p><p>https://ibb.co/NyLtkc8</p><p>ik heb vanmorgen getest met ochten urine. <br />maar ik zie geen verschil of het zwanger is of een opdroog streepje </p><p> </p><p>alvast bedankt ❤️</p>
 
Als je dit hebt gezien binnen de afleestijd lijkt me dit voorzichtig positief hoor! Over 2 dagen nog een xtje testen dan is je hcg weer opgelopen als het goed is :)
 
Moet je als je dit ziet op je test, altijd in de ochtend testen? Door onregelmatig cyclus pil gebruik etc heb ik geen idee wanneer ik normaal mijn menstruatie heb 
 
Vroeg in je zwangerschap is er nog weinig hcg. Je ochtendurine bevat het meeste hcg dus is het snelst iets in te zien (als je zwanger bent). Als deze streep er binnen de afleestijd stond is het naar mijn idee een positieve test. Waarom denk je aan een opdroogstreepje? Heb je hem pas later afgelezen?
 
Je middagurine is veel meer verdund dan je ochtendurine. Als er al maar een licht streepje op de ochtendtest stond, dan gaat die in de middag nog niet positief zijn. Gewoon even geduld hebben en overmorgen weer met ochtendurine testen. Als die donkerder is, dan gaat het goed.
 
Terug
Bovenaan