zwanger of niet?

<p style="text-align: left;">Lieve meiden ik heb een vraagje.</p><p>Ik heb vanmiddag een vroege test gedaan (de early test van de Kruidvat)</p><p>Die was negatief (ik ben nu 4 dgn voor de nod)</p><p>Ik heb de test gedaan omdat ik lichte menstruatieklachtjes voel warme buik, het gevoel wat je hebt als je ongesteld ben op dag 1 maar dan iets minder heftig en minder lang. Ik heb weinig eetlust en het eten wat ik eet smaakt me gewoon niet echt. Ook heb ik gevoelige borsten</p><p>wat denken jullie? </p><p>gewoon negatief of misschien toch wel  </p>
 
Ik heb met een gevoelige test pas 2 dagen voor NOD heel licht positief getest deze keer, terwijl ik al een paar dagen vanalles voelde maar dus nog wel negatief testte en dat was met de eerste ochtendurine. Ik denk dat het dus zeker nog wel kan dat het toch gelukt is deze ronde, maar de kans dat het niet gelukt is bestaat natuurlijk ook.

Ik zou voortaan ook proberen om -zeker als je voor NOD test- te testen met de eerste urine van de dag. Die is het meest geconcentreerd en bevat dus het meeste hormoon als je zwanger bent, waarmee de kans op een vroeg positief resultaat iets groter is. Je kunt dat herkennen doordat de urine 's morgens vaak wat donkerder van kleur is.
Maargoed, het hormoon verdubbelt als het goed is elke 2-3 dagen in het begin, dus als je daar niet op let zou je waarschijnlijk enkele dagen later ook positief testen op een willekeurig moment van de dag.
 
Dit had ik ook bij de Kruidvat test. Toen een clear blue gehaald met zwanger/niet zwanger. Zij hebben ook vroege testen. Las dat deze wat betrouwbaarder zijn.
Zou het zeker even proberen!
 
Ik zou nog even rustig afwachten tot je echte NOD en dan testen. Waarschijnlijk let je er nu meer op dan normaal en merk je daardoor dingen meer op die je normaal niet opvallen.
 
Terug
Bovenaan