Zwanger of niet?

<p>Hallo meiden, nieuw hier en bezig voor een 2e. Ik word echt gek van mijn lichaam en moet het even kwijt:</p><p>ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. Precies op de 28e dag keiharde buikpijn en een bloedbom dat ontploft in mijn baarmoeder. Gebruik dan ongeveer 3/4 tampons per dag minimaal. In de ochtend als ik wakker word ben ik bijna altijd doorgelekt..het is nooit anders geweest. Nu heb ik het volgende:</p><p>op dag 28 (dat was dus afgelopen zondag) was mijn NOD. beetje een zeurende pijn gehad, seks gehad en kwam roze rood uit. Niet veel zoals altijd. Normaal zou ik 3 tampons tegelijk in moeten ?. Ok ik word vanochtend wakker en ik heb niet eens tampon in, inlegkruisje en een beetje bruin. Met afvegen van plas (sorry) is het een beetje roze/rood en dan is het weer bruin. Ben met een vinger naar binnen gegaan en dat was bruin achtig. Ik wil niet testen nog, omdat ik wacht totdat het doorzet. Mijn borsten zijn trouwens mega en het wordt niet minder sinds m’n NOD? Wat denken jullie? Mijn man wordt gek van mij ?</p>
 
@taraBloem testen dan weet je het!!
ik had het de vorige keer ook maar toen zette het 3 dagen later toch door. ik hoop voor jou positief nieuws!!
 
Dank je wel! Op naar de volgende ronde ??Ik ga straks testen. M'n man haalt net een test voor me. Heb ook steekjes in m'n anus what the hell. Ben het zo zat ? laat die rode duivels maar komen, want nu wordt m'n cyclus alleen maar langer ?. 
 
Ons verhaal lijkt enorm vee op elkaar! Ook ik wacht tot de menstruatie doorzet of misschien toch positief nieuws… denk dat die kans wel klein is. Ben benieuwd wat jouw testuitslag is! Hoop op goed nieuws voor je!
 
Een test geeft het verlossende antwoord. Maar het klinkt zoals mijn eigen situatie. Afgelopen dinsdag zou mijn menstruatie begonnen moeten zijn. Woensdag zag ik een paar druppels bloed dus ik dacht daar is ie. Maar het werd niet meer. Vrijdag een test gedaan en die was positief. Dus ik zou zeggen doe een test en laat het weten!
 
Nou meiden, getest en natuurlijk (was te verwachten toch ook weer?) negatief. Vervelend dat m'n cyclus nu langer duurt en dat de ongesteldheid niet doorzet ?
 
Terug
Bovenaan