Zwanger of niet

<p>Tis mss heel stom hoor </p><p> </p><p>Ik moet normaal volgende week donderdag mijn regels krijgen maar in de andere maanden naar mijn maandstonden zag ik al 2 weken zwaar af van pijnlijke borsten en buikpijn nu sinds een paar dagen doen alleen mijn tepels pijn lichte steekjes in men zij sinds gisteren doen mijn huisdieren toch redelijk anders en sinds vandaag smaakt mijn koffie niet meer en grootste vanalles heb enorm veel last van moodswings kan dit tekenen zijn voor een zwangerschap?</p>
 
Ik hoop het voor je! Maar helaas kan je lichaam soms rare dingen doen. Je zult het waarschijnlijk pas zeker weten als je test of als je regels komen. Meer kan ik je helaas niet meegeven.
 
Wat Frasseke zegt, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Ik dacht altijd dat ik zwanger was aan de hand van moodswings of lage rugpijn, pijnlijke borsten.

Als je deze klachten NOOIT heb voor je menstruatie kan het inderdaad een reden zijn
Maar als dit vaker voorkomt dan kan alleen een zwangerschapstest aangeven of het klopt of niet

 
Terug
Bovenaan