Zwanger of niet?

<p>Hoi,</p><p>Ik heb sinds 12 dagen na de mogelijke bevruchting licht bloedverlies. Dit is ook op de dag dat ik normaal gezien ongesteld zou moeten worden. Vreemd genoeg is het niet zoals gewoonlijk. Mijn regels komen niet door en dit is al de derde dag dat ik af en toe lichtjes een rode afscheiding heb. Dit gaat wellicht over een heel klein beetje en heel af en toe bij het toiletbezoek. Ik voel ook soms steken in mijn buik, voornamelijk nabij mijn navel. Normaal gezien is mijn cyclus heel stipt. Voor de zekerheid heb ik deze namiddag een zwangerschapstest gedaan van Kruidvat (2 voor 5 euro). Uiteindelijk na 5 min. negatief. Wist niet of ik het juist had uitgevoerd gezien je echter 4 druppels moet gebruiken en ik niet zeker was of ik het juist had gedaan. Heb dan direct daarna een 2de test gedaan waaruit hetzelfde negatieve resultaat blijkt. Toch voel ik me niet zoals anders: opgeblazen gevoel, geen menstruatiepijn en gezien ik mijn regels maar niet doorkrijg, ben ik nog steeds niet zeker. Kan dit eventueel om een innestelingsbloeding gaan? Is het dan normaal dat ik negatief test tijdens deze periode? Alvast hartelijk dank. </p>
 
Ik zou aankijken of de bloeding doorzet! En dan over een dag of twee weer testen.
Wellicht is je menstruatie dit keer anders of is het inderdaad innestelingsbloeding.

 
Terug
Bovenaan