Zwanger of niet??...

<p>Hoi allemaal! Vraagje.. </p><p>Mijn vriend en ik proberen sinds kort zwanger te worden. Nu ben ik, op moment van spreken, 2 dagen overtijd. Alleen vorige week zondag had ik (uit nieuwsgierigheid) alvast een test gedaan. (Een speciale die 6 dagen te vroeg een zwangerschap kan constateren). Meteen toen de test zichtbaar werd zag ik 2 streepjes!!!! De ene was wel echt heel erg licht en na een kwartier was die ook weer weg.. dus toen was die negatief. </p><p>Ik kan nergens op internet vinden of het normaal is dat een test eerst positief is en erna negatief.</p><p>Nu denk je vast, mens doe niet zo moeilijk, doe gewoon een nieuwe test. Maar ik zit het hele weekend vast aan mijn schoonfamilie en die mogen nog van niks weten ;) :p.</p><p>Ik hoor het graag!! Fijn weekend ?</p>
 
Moeilijk te zeggen.. je hebt vaak dat het na een tijdje positief wordt maar das ook niet super betrouwbaar. Maar dit heb ik persoonlijk nooit gelezen, wellicht zag je het voor aan?

Enige wat je nu kan doen is weer testen ??‍♀️. Kans bestaat gezien je over tijd bent.
 
Terug
Bovenaan