Zwanger of niet?

Hoi toekomstige mama's,

Ik heb een vraagje.
Nog een paar dagen voordat mijn NOD aanbreekt.

Ben gisteren toch maar gaan testen.kon gewoon niet wachten haha.

Alleen na 5 minuten gooide ik de test al weg,en dacht het zal toch niet raak zijn!
Wou net even iets weggooien en nu zie ik de test voor me die ik gisteren heb gedaan.

Is het positief? Omdat de lijn zo dun is? En we zijn toch al meer dan 12 uur verder....
 
Binnen die 5 minuten zag ik niets. Vandaar dat ik hem had weggegooit...
Heb een fotootje geplaatst hieronder.
Weet ook niet of het betrouwbaar is na een paar uurtjes? Wil me zelf geen hoop geven?.
 
 
https://ibb.co/mGPKgyF
 
Hoi butterfly,
 
Ik zie ook een licht streepje, alleen buiten de afleestijd is het niet betrouwbaar. 
Ik zou proberen te wachten tot je nod, ik weet het super lastig. Ik spreek helaas uit ervaring dat ondanks vroege positieve testen binnen de aflees tijd je menstruatie alsnog gewoon kan komen. 
 
Ik hoop voor jou natuurlijk positief nieuws over een paar dagen, heel veel succes! 
 
 
 
[quote quote=10575557]betrouwbaar.  Ik zou proberen te wachten tot je nod, ik weet het super lastig. Ik spreek[/quote]
Hoi Alison,
 
Aahh oke duidelijk!!! Dan weet ik dat gelijkDat word dan een paar dagen wachten,wachten!
 
Zou zo een 6 dagen eerder test nog een optie zijn? vind deze onzekerheid zoo moeilijk...
 
Dat kan zeker hoor. Alleen eindigt meer dan 60% van de zwangerschappen nog voor de huidige nod. Vrouwen weten vaak niet dat ze dan zwanger waren aangezien het advies pas is om te testen vanaf je nod. Maar ik snap je volledig, ik test ook steeds te vroeg, maar bij mij was het dus al 3 xop rij raak, maar werd dus alsnog ongesteld. Hopelijk voor jou over een paar dagen goed nieuws en een duidelijke test! Laat je iets weten. 
 
Terug
Bovenaan