Zwanger of niet?

Goedemorgen, ik ben de hele week al in de spanning… Eind vorige week voelde ik me ellendig (extreem moe en misselijk) Maandag een vroege test van Kruidvat gedaan (6dgn voor nod) Deze gaf binnen de afleestijd positief aan maar na 15 minuten verdween de streep weer? Dag erna nog eens getest en vanmorgen weer, beide negatief… zo vreemd. Wel met action testen. Sinds gister (5dgn voor nod) heb ik wat ‘bloed’verlies.. kan dit duiden op een innestelingsbloeding? En dat ik gewoon te vroeg heb getest? Of houd mijn lichaam mij nu gewoon voor de gek en wordt ik ineens te vroeg ongesteld? (Normaliter heb ik een cyclus van 28/29 dagen)
Ik heb wel gevreeen rond mijn eisprong, 27 augustus een lh piek gehad. Heb de 27,28 en 30ste seks gehad.. ik wil gewoon graag duidelijkheid.. ik ging er niet vanuit dat ik zwanger was maar die positieve test heeft bij mij veel vragen opgeroepen…
De bloeding is trouwens niet echt een menstruatiebloeding ofso… tis bruin/rode afscheiding meer. Verder heb ik ook helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden oid.
 
het lijkt me eerder een innestelings bloeding, je geeft zelf al aan dat je nog een aantal dagen voor je Nod zit. 
Ik zou proberen te wachten met testen tot aan je Nod, als dat lukt natuurlijk want ik snap dat je het graag al eerder wilt weten ;)
ik heb zelf meerdere rondes voor mijn nod positieve testen gehad en werd uiteindelijk toch ongesteld, meer dan 60% gaat nog mis voor de nod wat je niet zou weten als je niet te vroeg zou testen. 
Ik zou zeggen probeer nog even geduld te hebben en over een paar dagen nogmaals testen in de ochtend. Succes!
 
Terug
Bovenaan