Zwanger of niet..?

Hi allemaal,

Ik moest eigenlijk gister ongesteld worden.. toch meteen een test gedaan gister ochtend maar negatief. Vandaag nog niet ongesteld en weer een negatieve test.
Ik weet zeker dat de bevruchting met mijn eisprong geweest is want ik heb een test gedaan. Ik heb op internet dingen gelezen dat bijv. Het hcg hormoon misschien nog te weinig aanwezig is om te testen..? Hebben mensen hier ervaring mee?
 
Wat bedoel je met dat je tijdens je ovulatie een test gedaan hebt? Of bedoel je dat je weet wanneer je ovulatie geweest is omdat je ovulatietesten hebt gedaan?
 
Je kan het 19 dagen na het onbeschermd klussen nogmaals testen. Als het dan niet zo is, is het waarschijnlijk gewoon niet raak.
Als je desondanks echt reden hebt om te denken dat het raak is, even naar de huisarts. 
 
Ook als je een positieve ovulatietest hebt gehad en dan seks hebt gehad wil dat nog niet zeggen dat er bevruchting plaatsvindt. 
Kan heel goed dat het deze x nog niet is gelukt. Wanneer ben je gestopt met anticonceptie? Kan heel goed dat je lichaam daar nog aan moet wennen en als je geen anticonceptie hebt gebruikt kan het zijn dat je door stress of ziekte ook een x overtijd bent. 
Het kan ook nog heel goed dat je lichaam idd nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt. Heb hier op het forum wel es gelezen bij een dame met 4 kindjes bij wie de testen pas positief waren na 2 weken. Dus ook dat kan. 
Even afwachten nog. Succes 
 
Terug
Bovenaan