Zwanger of niet?

Afgelopen vrijdagavond voordat ik naar bed ging, ging ik nog even plassen. Tijdens het afvegen had ik wat donker bloed aan mijn wc papier. Ik dacht hmm hoe kan dat, ik moet pas woensdag ongesteld worden. Ik ben altijd de eerste van de maand ongesteld en nu had ik bloedverlies 5 dagen ervoor. 2 dagen eerder kreeg ik savonds pijnlijke borsten, anders dan tijdens mijn menstruatie. De laatste twee dagen heb ik sochtends donker bloed bij het afvegen na de eerste toiletgang. Daarbij kreeg ik vanmorgen na de eerste toiletgang hele erge buikpijn onderin mijn buik en op een gegeven moment brak het zweet mij uit. Ik wist niet wat mij overkwam zo erg was ik aan het zweten. Ik heb vanavond een Clear Blue ultravroege zwangerschapstest gedaan en kreeg een licht streepje maar ook niet tot helemaal bovenaan (ik kan de foto niet uploaden) Het is allemaal maar vaag….. wat denken jullie?
 
Pas als je een positieve zwangerschapstest in handen hebt, dan ben je zwanger. O ja, nooit early kopen. Overmorgen weer testen met een gewone test.
 
Terug
Bovenaan