Zwanger of niet

Hey neem 3 maanden mijn pil door en stop dan 1 week en al 3 maanden geen maandstonden gehad nu symptomen zwanger 2x bloeding gehad 1 licht roze 1 bloed 4 dagen gestopt voel bandenpijn voel plopjes drink meer plas meer hcg was bij de vorige bloedname bij de dokter 3,1 das niks zeggen ze als ik bende naar het ziekenhuis dus hun zeggen niet zwanger buik is al klein beetje dikker hoop dat ik de 28 ste bij de dokter toch een 5 hcg in mijn bloed heb

Hoi, bij het doorslikken van de pil is het normaal dat je niet of slechts licht ongesteld wordt.
Ook is het mijn ervaring dat de pil te lang doorslikken klachten oplevert.

Ik zie hier geen aanleiding om te denken aan een zwangerschap.
Mocht je toch graag zwanger willen worden, is stoppen met de pil, (in overleg met je partner,) een eerste stap.

Klopt wat Essil zegt. Doorslikken van de pil geeft dit soort klachten. Hcg 3.1 is niet zwanger. Ik verwacht bij de volgende bloedtest een soortgelijke uitslag. Alle klachten die je voelt, zijn dus ook niet zwangerschapsgerelateerd.

Beste F, ik kan begrijpen dat je je afvraagt of je zwanger bent, zeker met de symptomen die je beschrijft, zoals bandenpijn, plopjes en een iets dikkere buik. Het is goed dat je al een bloedtest hebt laten doen, helaas kwam daaruit dat je niet-zwanger. Het is denk ik belangrijk om te weten dat het doorslikken van de pil en het stoppen ervan je cyclus kan verstoren, waardoor je lichaam tijd nodig heeft om weer in balans te komen. Symptomen zoals bandenpijn en een opgeblazen gevoel kunnen ook door hormonale veranderingen komen. Het is goed dat je binnenkort een afspraak hebt bij de dokter, want zij kunnen je verder helpen en eventueel opnieuw je hCG-waarden controleren. Mocht je je zorgen maken of je klachten verergeren, aarzel dan niet om eerder contact op te nemen met je huisarts. Je kunt ook nog even deze artikelen doorlezen ter informatie:

heel veel succes!
-Jetske

Terug
Bovenaan