zwanger of niet?

hallo dames! allereerst allemaal proficiat met jullie zwangerschap.Ik kom van het "verlies en verdriet forum" Ik heb 17 april een miskraam gehad(3e!) en nu ben ik verbazingwekkend vlug terug zwanger denk ik. morgen zou ik 5 weken moeten zijn.Ik heb echter twijfels of het zo is. Vorige week heb ik een apothekers test gedaan, maar die was erg vaag. Vanmiddag heb ik een clearblue test gedaan en daar was maar een half kruis te zien.gelukkig was wel het goede verticale lijntje donker. bij de informatielijn zeiden ze daar dat ik wel zwanger kan zijn, maar het kunnen ook nog "öude"hcg hormonen zijn van vorige zwangerschap. ik moet ook zeggen dat ik niks voel, geen borsten, buik of wat dan ook. na zoveel zwangerschappen weet ik nog steeds niet meer wat je moet voelen. Kan je ook zwanger zijn zonder dat je ook maar iets voelt? en hoe zit dat dan met die test? wie kan me wat veiliog stellen, want de weg naar de eerste echo is nog lang.
 
hoi gerby
ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, maar ja dat kunnen wij je helaas ook niet vertellen. ik zou over een weekje nog een test doen.
ben je al lang overtijd? en ben je normaal wel op tijd ongesteld dan?
dan heb je waarschijnlijk wel een grote kans. en ik moet erbij zeggen dat ik ook niks voelde hoor aan mijn borsten enz. dat kwam bij mij pas veel later. ik ben nu inmiddels 21wk
ik wens je veel succes, en vraag anders bij je huisarts een bloedtest aan, die zijn volgens mij nauwkeuriger.
laat je nog wat weten?
liefs van sandy
 
Kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt.
ik heb vorige week een test gedaan en ben nu 5,5 week zwanger. Het teststreepje was maar vaag blauw maar dat komt doordat ik toen nog maar iets meer dan 4 weken (nog niks dus!) ver was. Misschien ben jij ook toch niet zo ver als je denkt en geeft de test daarom een te weinig overtuigend resultaat??? Misschien zoals Sandy zegt later nog een test doen?? Ik zelf voel ook niet veel van mijn borsten en behalve dat ik nu af en toe toch wel misselijk/naar voel, geloof ik het zelf ook af en toe niet dat ik toch zwanger ben!! Ben ook bang dat het weer misgaat. alhoewel ik me nu wel meer zwanger voel dan toen??
Succes !! het komt vast wel goed...
Groetjes, CK
 
ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan,die kan je vast verder helpen,zeker na dat je al eens een miskraam hebt gehad. succes en ik zal voor je duimen!!
 
Terug
Bovenaan