Zwanger of niet?

hallo meiden,

ik ben voor het eerst op deze site en ik moet zeggen dat ik hem geweldig vind! ik lees met belangstelling de berichten. zelf ben ik op dit moment erg onzeker. ik hoop dat iemand mij advies kan geven:

Wij zijn nu 8 maanden bezig om mn tuin te besproeien: (te zwangeren) alleen wilt het niet lukken. ben ook maar 3 keer ongesteld geworden dus een cyclus van niets.......

nu heb ik al 3 dagen "mooi" rose afscheiding. dit alleen merkbaar als ik pers. ook heb ik een opgeblazen gevoel. alsof heel mn onderbuik strak staat. er kan ook niets op of tegen mijn buik liggen. heel vervelend gevoel. ik zou, volgens een gezonde cyclus, volgende week ongi moeten worden. heb al 2 testen gedaan maar negatief! ben niet heel erg misselijk of duizelig wel een beetje, zit ook niet lekker in mn vel....
krampen en kriebels in mn onderbuik wisselen elkaar af en soms is het een lange tijd stil. als ik rechtop zit voelt het net of ik al een buik heb waar ik een glas op kan zetten maar kijk ik erna dan is ie plat........

wat is er met mij aan de hand?
is dit voor iemand herkenbaar?


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
hoi carla

spannende tijd he? wel of niet en als wel gaat het dan goed...
volgens mij kun je je ook niet lekker voelen omdat je zo graag wil. klinkt niet zo 'aardig' maar het is wel m'n advies, want zelf vond ik het heel vermoeiend en stressvol om er zo mee bezig te zijn.

hoop dt je geluk hebt of anders snel krijgt maar hou je hoofd koel!!

succes
ilse
 
Hi ilse.....

tja je hoofd koel houden?! wat een moeite vergt dat! 8 maanden en dan ook nog eens zo onregelmatig! wat kan dat lang duren zeg........

maarja we komen er wel! heel veel suc6 en gezondheid voor jou (jullie) zwangerschap!

carla
 
hoi carla,

wat vervelend voor je, ben je al bij de huisarts geweest? misschien is er op een eenvoudige manier iets aan te doen, heb bijv wel eens gehoord van mensen die geen ovulatie hadden en daarvoor medicijnen kregen.
en inderdaad probeer te ontspannen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk en misschien helemala makkelijk gezegd door iemand die na 3 mnd al zwanger was, maar ik duim voor je! gr fie
 
pff wat een gedoe zeg. ik hoop het voor je...maar,
je klachten willen tenslotte niks zeggen over eventuele zw.schap.
zelf was ik na 3mnd zwanger, en dat duurde me al te lang. kan me voorstellen dat het je de strot uitkomt!
ik wens je succes...en onthou: alleen een test kan een zw.schap uitwijzen.
gr. van sandy
 
Terug
Bovenaan