zwanger of niet???

O jee, ik weet het echt niet meer..... help!!

Vanmorgen vroeg heb ik een test gedaan, had ik eergisteren ook al gedaan, toen negatief.

Vanmorgen werd het vakje waar dan een streep zou moeten komen te staan eerst helemaal roze.., de controlestreep was wel gewoon een streepje. Toen het wat begon op te drogen dacht ik dat het roze helemaal wegtrok en heb ik m weggegooid denkende dat ie toch weer negatief was.

Zonet ging ik toch nog even kijken en viste m uit de prullebak. Nu is dat roze vlak inderdaad weggetrokken maar zie ik een licht roze streepje... Kan dit nu komen omdat het uren later is en het dus niets meer zegt of ben ik nu wel zwanger!!!

Hellup!!

Eline
 
Hoi Eline. Ik zou deze test niet  meer geloven geloven als ik jou was. Je kunt beter een nieuwe test doen. Je "mag" een test niet meer aflezen na 10 minuten. Succes!  
 
Hoi eline,



Ook ik heb weleens een test gehad die na een tijdje toch een vaag
streepje aangaf en hoewel je hem eigenlijk niet meer mag aflezen na
tien minuten klopte het bij mij uiteindelijk toch en was ik wel
zwanger. Helaas is het toen alsnog mis gegaan.

wat voor test heb je gebruikt? Ik ben nu weer zwanger en heb getest met
clearbleu en die gaf echt duidelijk resultaat. Je kunt ook gewoon te
vroeg getest hebben, als ik jou was zou ik gewoon nog een paar dagen
wachten en dan een test doen van clearbleu of iets anders uit de
winkel, die van internet heb ik ooit besteld maar daar heb ik
persoonlijk niet zoveel vertrouwen in.  



Heel veel succces en ik hoop dat voor je dat een volgende test positief zal zijn!!



Liefs leeuwtje



 
na 10 minuten is inderdaad de test niet meer betrouwbaar.... als je het
echt zeker wilt weten zou ik dan alsnog een andere test doen.. bijv de
digitale van clearblue.. daar staat heel duidelijk op zwanger of niet
zwanger... geen twijfel over mogelijk!!
 
Hoi,
Ik raad je aan de digitale test van CB te kopen. Geen gedoe met zie ik een streepje/stipje of zie ik geen streepje/stipje.
Je ziet de woorden: "zwanger" of "niet zwanger" staan. Duidelijker kan niet.
(gelukkig stond bij mij zwanger).

Succes en ik duim voor je...
Groetjes
Miranda
 
Hallo Eline

De zwangerschapstesten van Kruitvat eigenmerk zijn ook goed.Heb 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden getest en er kwam al een heel dun streepje.Moest `m in het licht houden wou ik het zien.De week daarna was ik bij de dokter geweest voor een test en die bleek negatief te zijn.Snapte er helemaal niets van.Toen heb ik weer een test van Kruitvat gehaald, zag ik weer een dun streepje.Toen maar weer naar de dokter voor een test en toen was die wel positief.Eigenlijk best raar dat de Kruitvat test het eerder aangeeft dan de test bij de dokter.

Inmiddels ben ik al bevallen van een kerngezonde dochter nu 9 maanden.

Groetjes Dinny
 
Terug
Bovenaan