zwanger of niet??

hallo allemaal,

ik heb even een vraag in de hoop dat iemand het ook heeft mee gemaakt!!
mijn zoontje is nu 7 maand en vanaf de bevalling ben ik heel onregelmatig ongesteld.
ik ben wel weer aan de pil,maar als ik mijn stopweek heb,word ik soms ongesteld en soms pas als ik weer begin met de pil.
de vorige stopweek werd ik ook niet ongesteld en was bang dat ik zwanger was,ik had een test gedaan maar daar uit bleek dat ik niet zwanger was.een week later was ik nog niet ongesteld en heb weer een test gedaan,weer niet zwanger,toen werd ik een paar dagen later ongesteld.3 weken geleden had ik weer een stopweek,en nu 3 weken later dus ben ik nog niet ongesteld,ik weet het niet meer hoor,ben ik nou zwanger of niet.
Ik hoop dat iemand dit ook heeft mee gemaakt,want wat moet ik nou weer een test halen of nog even afwachten??

groetjes bianca

hoi lastig he ?

bij mij was ik na de bevalling  8 mnd later pas weer ongesteld !
maar voor die tijd kun je best veel en vaak bloedingen hebben zeker na de sex...;)
ik heb heel lang en vaak gebloed, maar dat pas na 2 weken na de bevalling, de kraamvrouw vondt juist dat ik zo goed herstelde na 22 uurige bevalling na 14 uur al pers ween   2,5 persen en 17 hechtingen...maar allemaal goed gekomen hoor,
een mooie jongen Jannes gekregen en geniet elke dag & nu zwanger van de 2de !!

ik zou me er niet te druk over maken zoiets heeft echt even de tijd nodig om zijn weg weer te vinden en wil je zekerheid kun je even langs je huisart gaan.
geeft je misschien een rustiger gevoel....succes !!

Terug
Bovenaan