Zwanger of niet?

Heeyy allemaal,

Vorige week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben, maar het voelt helemaal niet echt zo. Me zus zegt wel dat als een test positief is(2x nog wel, op verschillende dagen/tijden) dat je dan echt wel zwanger ben. En nu weet ik ook wel dat het bij iedereen anders verloopt en dat het dus goed kan zijn dat ik weinig last heb van kwaaltjes, maar ik wil zo graag een kindje dat ik ook gewoon niet goed echt durf te geloven dat ik zwanger ben. Volgende week maandag heb ik een afspraak bij de vk, gelukkig al heel snel na de ontdekking! Maar het wachten duurt zo lang..
Hebben meer mensen hier meegemaakt dat ze weinig last hadden van kwaaltjes?

Liefs en alvast bedankt voor jullie reacties!
Samantha

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Kwaaltjes verschilt per persoon, het enige waar ik last van had was me buik, dacht dat ik ongesteld moest worden.
Pas later in de zwangerschap wel andere kwaaltjes, zoals maagzuur, vocht vasthouden.

Geniet ervan, en wees blij dat je kwaaltjes vrij bent! Maar... het kan altijd nog komen..

gr kaat mv jaimey

Hoi,
Qua kwaaltjes had ik ook nergens last van in het begin...
Maar voelde me gewoon anders ....

Kreeg rond week 7 last van mijn borsten en  misselijkheid .

Gefeliciteerd en geniet!

Als je inderdaad nog maar net zwanger bent (week of 4, misschien 5) dan heb je meestal nog niet veel last van kwaaltjes. Vooral niet als het je eerste is.

De meeste kwaaltjes beginnen pas rond de 7 à 8 weken, misselijkheid, moe zijn, gevoelige borsten e.d.

Hou er ook rekening mee dat je op een echo pas vanaf 6 à 7 weken een kloppend hartje kunt zien. Dus mocht je volgende week wel een echo krijgen, niet ongerust worden als er niks te zien is! Dat is heel normaal.

En verder: Van harte gefeliciteerd met je zo zeer gewenste zwangerschap!

Groetjes, Esmeralda (36wk+5dg zwanger van de vierde!!)

Snap helemaal wat je bedoeld!!

Ik heb 10 februari (3!!!!) positieve testen gehad.
Inmiddels wel al op intake geweest bij de verloskundige..
maar heb helemaal nergens 'last' van..
het enigste wat ik kan noemen is dat ik heel af en toe als ik bijvoorbeeld opsta van de bank een steek in mijn onderbuik heb...
Besef het dus nog steeds niet helemaal... ben waarschijnlijk 7 weken..
Krijg over 3 weken een echo en dan weet ik het precies..

Maar kortom.. maak je geen zorgen..
Genieten zolang we nog niet misselijk etc zijn ;-)

Terug
Bovenaan