zwanger of niet

hallo allemaal zal me even voorstellen.ik ben brigit 39 jaar heb 3 kinderen op vrij jonge leeftijd gehad had me laten steriliceren,kreeg toen anderhalf jaar geleden nieuwe relatie heb me vorig jaar hersteloperatie laten doen in oktober,hcg onderzoek gehad alles was goed moet wel zeggen nog veel spanningen door exen en dingen afhandelen,was dus nog niet gelukt om zwanger te worden,moest 9 juni ongi worden maar cerloor 4 en 5 juni de hele dag druppels bloed af en toe weet het nu niet meer wat dit zal zijn heb gister test gedaan was negatief,heb wel grotere borsten en gevoelig en druk op m'n buik word hier een beetje moedeloos van,weet het niet meer.voor iedereen die zwanger is heeeeele maal top en gefeliciteerd.

hallo birgit,dat bloedverlies kan duiden op innesteling je schrijft dat je negen juni ongi moest worden en ook die dag heb getest .heb je wel met ochtendurine getest?en gisteren was je nog niet overtijd dus misschien heb je te vroeg getest.als ik jou was zou ik het nog een keer proberen morgen maar dan met ochtendurine.veel succes dec moed.

dank je voor je opbeurende berichtje heb niet met ochtendurine getest gewoon even tussen door zat gister in een dip en voelde me heel verdrietig word er soms zo moe van elke keer weer niks heb wel kinderen dat was altijd meteen raak ben nu ook wel ouder maar wil het zo graag nog een keer voor mijn vriend en mij denk wel eens heb ik al die moeite voor niks gedaan,maar ja de moet niet laten zakken en positief denken mijn gynecoloog is ook nog positief en wie weet is het nu toch zo kom nooit aan en nu 4en een halfe kilo dat is best veel nou ja,dank je en als ik je naam goed begrijp dan moet jij in dec bevallen alvast heel veel sterkte

Terug
Bovenaan