zwanger of niet???

hallo allemaal,
ik ben 5weken terug gecurreteerd en nou is mijn vraag hoe lang kan het hcg hormoon nou in je lichaam blijven?heb deze week n test gedaan omdat ik weinig trek in mn eten had. en de test blijkt positief.aan huisarts en verloskundige gevraagd of hcg hormoon nog aanwezig kan zijn na de curretage, hun antwoord was nee hoor. gister afspraak voor controle bij gynacoloog ze zei juist weer dat het hcg hormoon er nog aanwezig kan zijn. Ik ben radeloos eigenlijk, was ontzettend verdrietig van de miskraam en was omdat de test goed was nu weer blij, maar ik ging er vanuit dat ik nu echt alweer zwanger was. heeft iemand ook zoiets meegemaakt??? groetjes

Hoi Suzan, ik heb het niet meegemaakt maar ik wil toch ff reageren. Het lijkt mij ook niet dat het hormoon nog in je lichaam zit hoor (maar ja, wie ben ik?). Ik hoop in ieder geval voor je dat de gyn het mis had en jullie wel weer zwanger zijn. Ik hoop ook dat er mensen zijn die je wel een antwoord kunnen geven. Laat je het ff weten als je meer duidelijkheid hebt?

Sterkte ermee en ik duim voor je dat het raak is!

Liefs Po

Hoi Suzan,

Jeetje, wat een situatie. Weet je, we gaan er gewoon lekker optimistisch vanuit dat je weer fijn zwanger bent. Na mijn miskraam waren de hormonen na een week allemaal al weg. (na 5 weken zwangerschap)

Laat je ons weten, ik zal voor je duimen.

Liefs Mira

Hoi meis,

Allereerst wil ik even zeggen dat het echt belachelijk is dat je HA zegt dat je na een curretage geen HcG meer in je lijf hebt, dat is echt onzin. Bij mij heeft het HcG ong. 3 weken in mijn lijf gezeten na die tijd. Dit hangt ervan af hoe lang je zwanger bent geweest. Het is vreselijk, maar het enige wat je kunt doen is afwachten. Heel veel succes!

tja ik vind het ook allemaal erg onduidelijk hoor! op sites lees ik ook verschillende meningen, de een zegt dat is er al wel uit, bij site van clearblue zeggen ze weer tot 9 weken na miskraam kan het hcg hormoon in jelichaam blijven. dus afwachten. en hopen dat ik volgende week ontzettend misselijk word.ha ha.

Terug
Bovenaan