Zwanger of niet ?

Hallo,

ik ben nieuw hier en wil graag ook ideen verzamelen.
Zelf heb ik in juni een miskraam gehad van mijn tweede zwangerschap. Ik heb een zoon van 9 jaar. Daarna besloot ik even rust te geven aan mijn lichaam. In augustus zijn wij weer opnieuw begonnen met zwanger raken nu ben ik 4 dagen overtijd maar ik heb wel dagelijks verlies van kleine bruine flekjes. Normal gesproken heb ik regelmatig al 9 jaar een cylus van 28 dgn. Vanochtend heb ik een test gedaan en het was negatief. Maar echt ongesteld ben ik nog steeds niet en het is voor mij erg onduidelijk of ik nu zwanger ben of niet.
Heeft er iemand ook zo iets meegemaakt en hoe is het verlopen?
Ik zelf ben van plan nog paar dagen te wachten en als er dan nog steeds geen bloeding is alsnog een test te gaan doen.

gr,
Afiye

hoi hoi

wat balen dat ie negatief was! ik ga morgenvroeg testen(2 dagen overtijd en ook bruinverlies gehad paar dagen) ik hoop dat ie bij ons allebei straks positief is!
succes!

gr. marjolein

Hoi,

gefeliciteerd wat fijn zeg. Maar had jij recent bruin bloedverlies of al een tijdje terug.
Ik heb ze sinds donderdag en zondag was de test negatief naar 4 dgn overtijd.
Vandaag ben ik ongesteld maar heel raar, ik heb het gevoel alsof ik weer een miskraam had. Ontzettend rug en buikpijn en het bloed ziet er heel anders uit.
Maar ja ik hoop de volgende keer beter.

Geniet van je zwangerschap

Gr,
Afiye

Terug
Bovenaan