zwanger of niet

A

Anoniem

Guest
hoi meiden...daar is ie weer.misschien een bekende vraag,maar ik stel em toch.mijn laatste ongi dag was 7 december2008.nu ben ik het niet meer geweest.heb   laatstgetest daar was bij 2 testen een licht stree  pje te zien ,maar .bij de dig.van cb is ie neg heeft iemand hier ook ervaring mee?groetjes,karin.

Hoi Karin,
Het flauwe antwoord is natuurlijk, drie dagen wachten en nog een x testen.
Maar ik had hetzelfde, een heeeeeel licht streepje. Mijn man zag het niet eens, of dacht dat het een soort van 'voorgedrukt' was.
Ik had een voorgevoel dat het wel eens raak kon zijn.
Maar ik heb een week gewacht, ik was met andere dingen bezig. Toen ik daarna weer testte was het tweede streepje zo dik dat het bijna doorliep!
Ik ben inmiddels 5 maanden zwanger.
Het tweede streepje kan echt niet te zien zijn zonder zwangerschapshormonen in je lijf.
Maar zeker weet je het nooit, waarschijnlijk moet je echt nog even wachten.
Ik hoop voor je dat het zo is!
veel succes!

liefs Toetje

He Toetje,

het is alweer een tijdje geleden dat jij hier op het forum hebt gereageerd toch?
Wat leuk om te lezen dat je alweer 5 maanden zwanger bent! Best al weer een tijd onderweg. Gefeliciteerd!
En Karin..hopelijk voor jou ook goed nieuws binnenkort!

Groetjes, Bianca

Ze zeggen een streep is een streep = dus zwanger. maar ja je leest/hoort soms zulke rare dingen. wacht een paar dagen en test weer. Dat is het beste denk ik ook.

Spannend en succes

gr van Mariska mama van Zifjon

Dank je Bianca, ja soms reageer ik wat minder, maar ik lees wel regelmatig mee.
En ik moet zeggen dat ik ook vaak vroeg ga slapen of dom op de bank voor de tv hang, omdat zwanger zijn en zo'n kleintje van bijna 1 hebben wel erg vermoeiend kan zijn!

Maar het is ook leuk weer zwanger te zijn. Heb jij al ambities?

@Karin, ik ga er vanuit dat je weer zwanger wilt zijn, klopt dat? Het kan natuurlijk ook dat je het nog liever niet wilt..

wanneer ga je weer testen?

liefs Toetje

hoi hoi..ja lijkt me zooo leuk.twijfelde eerst wel ff hoor of ik het al wel wil.Maar nicky wordt in maart alweer 1 .ik word over 2 weken 35 dus eerlijk is eerlijk,mijn biologische klok tikt ook door.ik denk dat ik zondag nog eens ga ttesten.gr karin

@toetje..
Ik vind het wel erg leuk om weer te horen dat er al een aantal zwanger zijn, maar hier  zijn er  nog geen "ambities", haha. Ik vind het zo fijn dat ik, naast mijn werk,  al mijn aandacht voor dat ene kleintje heb. Bovendien zijn er eerst verhuisplannen. Maar ik hoop toch dat ik dan tzt nog een keertje dat wonder mee mag maken.

Groetjes, Bianca

hoi!
meiden die zwanger zijn: van harte gefeliciteerd!!
erg leuk!! geniet ervan:D
ook hier zijn er verhuisplannen omdat we dit huis uit moeten dus nu gaan we in een starterwoning wonen die eerst nog gebouwd moet worden.. haha:p
eind dit jaar verwachten ze de oplevering en daarom wil ik nu nog niet zwanger raken omdat ik dan niet mee zou kunnen helpen en anders zitten we net als vorige keer met kelwin midden in de verhuizing.. (kelwin was toen een week oud) dat was toen niet ideaal.
ik wil er voor mijn kindje kunnen zijn en ik wil ook een goede omgeving voor het misschien nieuwe kindje hebben. dus ik denk dat het nog even duurt voordat we gaan klussen. maybe eind dit jaar..:D we zien wel..
iedereen veel geluk gewenst!!!

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan