zwanger of niet??

hallo allemaal

ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraagje

eind juni ben ik gestopt met de pil daarna 3 x normaal en op tijd ongi geworden.
begin september begon ik misselijk te worden en kreeg last van mn onderrug, zere borsten,lichte buikpijn onderin mn buik en erg moe. kortom de zw verschijnselen.
2 weken later had ik een bloeding van 2 dagen dit was 2 dagen eerder als dat ik ongi moest worden dit zette dus niet door, maargoed ik kon pas zondags een test doen 1 dag nadat ik eigenlijk ongesteld moest worden de test was negatief dus s'maandags naar de dokter die zei vrijdag opnieuw testen want t kan te vroeg zijn dus gedaan was weer negatief moet nog steeds afwachten van de dokter nou afgelopen dinsdagavond kreeg ik ineens erge buikpijn allemaal steken, en moest wat vaker naar de wc maar geen bloed erbij gehad.
ik maakte me wel ongerust omdat ik nog maar 1 eierstok heb en dacht meteen ooh jee daar is toch niks mee aan de hand dus de volgende dag weer naar de dokter.
nu mag ik vandaag naar de gynecoloog om dat te laten controleren.
maar de vraag is nog steeds ben ik nu zwanger of niet de dokter denkt van wel omdat ik alle verschijnselen heb en mn borsten ook groter worden maar de test blijft negatief.
zijn er nog meer mensen waarbij de test negatief bleef maar toch zwanger waren?

ps sorry voor het lange verhaal.

groetjes

aangezien het in t andere onderwerp niet lukte hie rnog maar een poging...

Hoi Bello
een paar maanden geleden had ik ook zo'n beetje alle verschijnselen, zere borsten, misselijkheid, zeer moe en ook de menstruatie bleef uit maar toch had ik 3 negatieve test resultaten. Maar bij mij kwam dat omdat ik net als jij net gestopt was met de pil. Plus ik zat eind vorig jaar nog aan de prikpil. Over t algemeen duurt t dan wel ff voordat je aantelt. Maar zoals gezegd had ik alle verschijnselen. Dus werd ik doorverwezen naar een gyneacoloog voor een echo. Daaruit bleek dat het loos alarm was. Een soort schijnzwanger zeg maar. En nu, zo'n 2 maanden later is het raak en begin ik morgen aan mijn 6e week. Heerlijk!!
Geef de moed niet op. Als je het t minst verwacht, gebeurt het. Let maar op!!
Succes!!

die testen zeggen allemaal niks ik werd nog gewoon ongesteld in de eerste maand toen wist ik niet dat ik al zwanger was maar wel verschijnselen borsten rug bekken en zelf beetje misselijk.
test gedaan nummer 1 niet zwanger.
maand later nog steeds ook ongesteld geworden en flink ook weer een test gedaan 2 niet zwanger.
maand drie twee dagen ongesteld en nog die kwaaltjes,
zelf had ik al vlinders in mijn buik,
weer test gedaan en toen pas was ik zwanger.
vervolgens bel ik de vk
die zij dan bent u nu 6 weken zwanger u moet over twee weken komen ok,
twee weken later kwam ik en zij ik mijn verhaal doordat ik met mijn eerste dit ook had kreeg ik meteen een eggo,
en ja hoor hartje bewegingen drie maand en 4 dagen zwanger.
pffff dat was schrikken ,
was gewoon drie maanden zwanger en heb er niks van mee gekregen het was wel geplant en fabian die grote broer wordt is helemaal blij mijn vriend een smile van oor tot oor hahaha,
en ik moe moe moe ahahah
ben nu inmiddels 4 maand en twee weken ,.
groetjes marijke

Terug
Bovenaan