Zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu bijna 2 weken overtijd. Ik ben constant misselijk, heb steken in mijn onderbuik, hoofdpijn en gevoelige borsten. Ik heb inmiddels 3 testen gedaan en ze waren allemaal negatief!! Ik ben altijd vrij regelmatig ongesteld geweest. Wat moet ik hier nu mee?

Je kunt na ruim een week overtijd naar de dokter gaan, die laat je dan een bloedtest doen en dan weet je het zeker. Ik heb gelezen in de bijsluiter van de zwangerschapstest dat je na ruim een week overtijd terecht kan bij de huisarts, er kan behalve zwangerschap ook iets anders aan de hand zijn, dus dat is wel het beste.

Succes!

Je kunt na ruim een week overtijd naar de dokter gaan, die laat je dan een bloedtest doen en dan weet je het zeker. Ik heb gelezen in de bijsluiter van de zwangerschapstest dat je na ruim een week overtijd terecht kan bij de huisarts, er kan behalve zwangerschap ook iets anders aan de hand zijn, dus dat is wel het beste.

Succes!

Ik zou na zo lang overtijd en al die klachen ook even langs de huisarts gaan, tenzij je een erg onregelmatige cyclus hebt. En je niet af laten schepen met een: Kom over een paar weken nog maar eens terug als je dan nog niet ongesteld bent.

Ben je allang bezig met zwanger worden of ben je net gestopt met de pil?

Groetjes Karin

Hoi karin,

Wij zijn sinds afgelopen zomer al bezig om zwanger te worden. Ik heb nu vanmorgen maar een vroege zwangerschapstest gehaald en gedaan. Na ongeveer 5 minuten kwam er een heel licht 2de streepje bij. Dat zou betekenen dat ik zwanger ben. Maar durf nog niet zo goed blij te zijn!!

Als je te vroeg test kan inderdaad de uitslag negatief zijn. Bij mij betekende een licht streepje toch echt dat ik zwanger was. Probeer het over een dag of 2 nog eens. Bij mij gaf de clear blue test echt duidelijkheid. Daarop staat precies hoeveel weken je al zwanger bent. Geeft dit geen duidelijkheid maak dan een afspraak met de dokter om bloed te prikken.

Su6 en laat je weten hoe alles verder gaat?

Groetjes, Liselotte (september mama)

Als je te vroeg test kan inderdaad de uitslag negatief zijn. Bij mij betekende een licht streepje toch echt dat ik zwanger was. Probeer het over een dag of 2 nog eens. Bij mij gaf de clear blue test echt duidelijkheid. Daarop staat precies hoeveel weken je al zwanger bent. Geeft dit geen duidelijkheid maak dan een afspraak met de dokter om bloed te prikken.

Su6 en laat je weten hoe alles verder gaat?

Groetjes, Liselotte (september mama)

Terug
Bovenaan