Zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik heb een mirena spiraal al anderhalf jaar, maar ineens na de sex voelde ik wat scherps ertussen. SRRy. Ik zei auw ik voel wat en mn man zei ook ja deed ook zeer op mn eikel. Als ik diep in mn vagina voel dat voel ik de draadjes van de mirena spiraal zitten. Maar hoe kan dat tijdens de sex zo ver uitsteken dat de eikel van mn man rood is en het ook scherp was in mijn doos! En toen ik voelde aan mn baarmoedermond bleek deze ook nog eens hard te wezen?? Ben ik soms zwanger ofzo. Wat me onlogish lijkt?! MAAR GOED ik lees dat als je zwanger bent je baarmoedermond zo hard is als het puntje van je neus. Vind het eigenlijk zonde om een test te halen, maar de andere kant stel dat ik zwnager ben? Moet ik het wel nu weten! Dus beetje onzeker ben ik wel pfff wat nu.

groetjesss

sorry ik heb geen ervaring met een mirena spiraal...maar als je echt zekerheid wilt zal je toch een test moeten kopen...bij de kruidvat zijn testen te kopen(hele goede vind ik) en daar zitten 2 testen in voor 5 euro!
dan ben je wel van je onzekerheid af!
Groetjess

Ok bedankt Neomi85

Is ook zo vind het wel belangrijk maar kan ook overleggen met H.A maar vroeg me gewoon af of me spiraal niet meer goed zit ofzo en me baarmoedermond hard denk morgen eerst ff bellen!

groetjess

hoi!!
Ik denk ook idd dat je spiraal niet meer goed zit!!
Maar denk dat de kans heel klein is dat je zwanger bent!

Hoi, ik zou even naar de huisarts gaan. Je wordt niet zomaar zwanger, dan moet je wel op het juiste moment gemeenschap hebben gehad.

yvonne

Ik wilde je nog zeggen dat de baarmoedermond juist weker (lees:zachter) dan anders is. Ik heb ook een poosje de mirena gehad en deze heeft idd hardere draadjes en je moet ze juist met je vingers kunnen voelen. Als je ze niet voelt is hij lastiger te verwijderen of er al uit gevallen. Als je twijfelt of hij nog goed zit kun je naar de arts gaan. Maar de kans dat je zwanger bent met mirena is niet zo heel groot. Succes!

Ja ben bij de huisarts geweest. De spiraal zit goed maar hoor hem niet te voelen?? Maar dat was wel het geval en me man voelde em ook was scherp... Ze zag dat me baarmoedermond wel rood en geiriteerd was dus das ook raar. ze heb een kweekje afgenomen en krijg de uitslag ervan.
Ben gaan google en had dat liever niet gedaan... Want als ik die dingen lees is het eerste wat je leest baarmoeder kanker nou pfff dus nu weer in de stress...

Terug
Bovenaan