Zwanger of niet.............

A

Anoniem

Guest
Hier weer even een update.......

11 aug was mijn NOD dag uitgaand van mijn kortste cyclus en 3 sept is mijn NOD dag uitgaand van mijn langste cyclus............

Vorige week kon ik het niet laten een testje te doen uiteraard neg. Toch heb ik sinds vorige week vage klachten.

Ik had een paar dagen nadat ik volgens mij vruchtbare dag had gehad last van mijn buik. Een aantal dagen wat steekjes (rechtsonder) en een wat heftigere steek (vorige wk dinsdag) en nu echt van die ongi klachten zoals lichte kramp & rugpijn wat ik eigenlijk normaal niet heb voordat ik ongesteld wordt. Ook zijn mijn tepels licht gevoel..... die steekjes heb ik niet meer maar heb sindsdien wel bij het plassen z'n steekje en tijdens het klussen heb ik er ook last van. Voor iemand herkenbaar?

We hebben besloten om het weekend weer een testje te wagen omdat het dan ong de helft is vd kortste en langste cyclus.

Ben benieuwd of iemand dit herkent....

Groetjesss

Ik herken het niet, maar hoop we lvoor je dat je een vet positieve test hebt!!

Liefs Daisy

Klinkt voor mij herkenbaar als zwangerschaps klachten, maar je lichaam kan je voor de gek houden! Nog even afwachten en dan pas testen. Die steken rechtsonder zouden ook je eisprong geweest kunnen zijn.
Gr Bowi

Bedankt voor jullie reactie! Vind het ook wel een beetje vreemd idd maar ja ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben dan kan het alleen maar meevallen :)

Ik heb die steken nu nog steeds als ik ga plassen & tijdens het klussen (lijkt mij geen eisprong zolang) en ook wat last van mijn maag.. niet echt pijn ofzo meer irritant.

We klussen maar gewoon verder en wachten nog even af.........

Spannend!!!!
Hoe zijn je klachten opt moment?
Veranderd??
Duim duim duim....

Liefs*

Heb vanmorgen een test gedaan........ en nee hoor (nog) niet zwanger.

Heb nu niet zo heel veel last meer sinds vandaag alleen van die vermoeide benen..........we zien wel wat er gaat gebeuren...... we wachten nog even verder af

Terug
Bovenaan