Zwanger of niet????

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Mijn NOD was denk ik rond afgelopen dinsdag maar is lastig door mijn onregelmatige cyclus. Had in ieder geval 5 sept heel erg veel slijm dus ga er vanuit dat toen mijn ei eraan kwam....................... hier nog geen rode duivels en heb verder ook nog geen test gedaan. Misschien vanavond of morgenochtend toch even testen

Heb wel wat kwaaltjes (gehad) maar durf niet te veel te hopen denk dat ik gewoon weer een langere cyclus heb

Houdt jullie op de hoogte!

Succes iedereen

Wanneer zou je NOD zijn met de langste cyclus?
Hoop dat het raak is. Veel succes!

Hoi Supertje!

Mijn Nod met mijn langste cyclus (51 dagen) is nog lang niet maar vorige keer was het 37 dus dat zou as maandag zijn............... ga zo testen SPANNEND!!!

Heb net een test gedaan en niks te zien helaas............ het kan nog maar heb de hoop wel een beetje opgegeven :-(

We wachten nog maar (alweer) .....

Pffft. Ik zou er niet tegen kunnen die onregelmatigheid. Kon dat wel toen we niet bezig waren, maar toen we zwanger wilden worden niet. Ik hoop dat je alsnog een positieve test krijgt.

Ja helaas Supertje weinig aan te doen........ vind het vooral vervelend dat het steeds zolang duurt voordat je verder kan met de volgende ronde

Maar er is nog een kleine hoop ;-)

Terug
Bovenaan