zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Ik denk dat ik zwanger ben ..
Het klinkt stom en vergezocht maar een week nadat we voor het laatst gemeenschap hebben gehad voelde ik me echt anders vreemd gevoel in mn buik steken in mn buik vreemd gevoel..
Ik ben het laatst ongesteld geweest van 4 juni t/m 9 juni ben sinsdien niet weer ongesteld geweest zou vorige week ongesteld moeten worden totaal niet gebeurt..
Heb sinds die tijd last van vermoeidheid kan bijna altijd wel slapen.
normaal altijd laat naar bed enzo..
steken in mn buik niet als ongesteldheidspijn.
zere onderrug,last van maagzuur
soms donkerdere tepels en ook meer bobbels normaal nooit.
en nu ook veel vaker naar de wc normaal echt haast nooit .. maar heb vanochtend test gedaan nog negatief.. kent iemand dit of advies??
(heb al een keer vaker getest ook negatief word je heel onzeker van)
Groetjes

Week wachten en dan opnieuw testen. Ik testte bij de oudste 8 dagen overtijd pas positief.

Test laten doen door de huisarts? Of gewoon om de dag testen, misschien loopt je hcg niet zo hard op.

Succes!

Bedankt voor de reacties heb vanochtend weer een test gedaan weer negatief... aankomende week maar naar de huisarts heen gaan denk ik
Maak me altijd zo naar als ik daarheen moet ben zo bang dat ze me weer naar huis heen sturen en ga maar nog een testje doen

slechte ervaringen met huisarts vandaar...

groetjes

Silverroos ik weet niet of je al geweest bent maar het klinkt wel heel bekend bij mij al de dingen die je aan je lichaam merkt en onze zoon word nu alweer bijna 1. Hopelijk doet de huisarts niet moeilijk en laat hij/zij gewoon je bloed testen. Succes

Dankjewel voor je reactie dat stelt me gerust.
Nee moet nog naar de docter klaat nog wel weten als ik dr heen ben geweest

Terug
Bovenaan