Zwanger? Of niet?

Hoi,Ik heb een vraag...
Vorige week heb ik een clearblue digitale test gedaan en deze gaf positief aan.
Nou begon ik gister licht rood bloedverlies te verliezen met een paar donkere druppels.
Dit is nu weer bijna gestopt en heb vanmorgen een wegwerptest gedaan, en deze gaf negatief aan.
Ik ben nog wel s ochtends wat misselijk, maar niet in de zin van dat ik moet spugen, niet geweest ook bij deze zwangerschap.
Verder ben ik wel extra moe, maar dat kan ook komen omdat mijn dochtertje vaak s nachts aan het spoken is.
Extra honger heb ik wel.
Ik ben nu een beetje verward over of ik nou wel of niet zwanger ben.

Hoi hoi. Op welke dag had je positief getest? Dag van je nod of eerder later..
Misschien voor de zekerheid morgen nog een test? Succes..

Hoi hoi, Ik had vorige week maandag ongi moeten worden, en heb afgelopen donderdag positief getest.Vanmorgen was de test negatief, maar dit was een wegwerptestje.Volgens de vk kan het een test zijn die niet goed heeft gewerkt of juist wel. Dus zekerheid heb ik nog steeds niet helaas

Ik heb 2 x een CB digitale test gehaald (zo'n dure), en daar gebruik ik er 1 van donderdag op aanraden van de vk..En ik koop vandaag ook nog een pakje bij de Action, en die gebruik ik dan vandaag of morgenochtend omdat ik niet zo lang tot donderdag kan wachten. :(Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben!

Hallo,

mss kunnen jullie mij ook helpen.. Want ik ben echt ten einde raad.. Ik heb namelijk een maand geleden een miskraam gehad... 2 weken laten had ik opnieuw vruchtbaarheids symptomen (die slijmpjes) daarna hebben ik en mijn vriend seks gehad.. Toen 2 weken laten ben ik me misselijk beginnen voelen tepels veranderde borsten werden gevoeliger hoofdpijn,... Ik dacht dat ik zwanger was.. Maar nu heb ik bloedingen weet niet of het innestelingsbloed is of het nu mijn eerste regels zijn.. De misselijkheid blijft en de borsten blijven gevoelig de bloedingen waren deze nacht hevig (maar niet meer dan mijn gewone maandstonden) nu het einde van de dag zijn de bloedingen aan het minderen.. Het was wel van in het begin helderrood bloed. Normaal al heel mijn leven lang als mijn maandstonden beginnen is dit altijd bruin.. Ik weet nu niet of ik opnieuw zanger ben of het nu gewoon mijn maandstonden zijn die er door komen... Alsjeblieft hopelijk brengen jullie mij raad want ben echt in de war.. :(

Je cyclus kan na een miskraam helemaal veranderd zijn. Ook je menstruatie zelf kan veranderen na een miskraam. Waarom doe je niet gewoon een test?

Terug
Bovenaan