Zwanger of nog hcg van de miskraam?

<p>hallo allemaal,</p><p>20 februari heb ik een zwangerschapstest gedaan. Jeej ik was zwanger van mij 3e kindje. Helaas 2 maart begon de miskraam die ik al aanvoelde komen omdat de zwangerschaps klachten afnamen. (Hele tijd gevloeid maar niet extreem)</p><p>19 maart vloeide ik nog steeds en het begon te ruiken dus door naar huisarts en daarna naar de gyn. Daar zagen ze nog weefsel in de baarmoeder dus kreeg ik medicatie om het laatste er uit te laten vloeien. </p><p>2 weken later 3 april naar de gyn voor controle. Hij zei dat het van binnen schoon was en 2 kleine eicellen zag. (Volgens hem niet-geschikt voor een zwangerschap. En het was beter iig 2 menstruaties af te wachten voor nieuwe pogingen.) ik zou +/- 2 weken later weer ongesteld worden volgens gyn. </p><p> </p><p>nu 3 weken later. Last van de borsten, moe, bij vlagen misselijk en een positieve test. </p><p>Zit er nog hcg in mij urine na de miskraam of mag ik weer in de lucht springen? Wat denken jullie?</p>

Hi Mirriej!
Jeetje, dat is altijd vervelend als je dat mee moet maken.. Heb er zelf ook 1 gehad vorig jaar. Dat er nog hcg in je urine zit lijkt me niet.. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar 't is al 'n aantal weken geleden gebeurd en je hcg neemt alleen maar af. Dit gaat vrij snel naar mijn weten. Dus ik zou denken dat je dan niet postitief meer test. Ik kreeg m'n miskraam en heb 2 dagen erna getest toen en die was gelijk al negatief. Misschien over 'n weekje nog 's 'n test doen of de verloskundige bellen als je er onzeker van wordt.. Succes en misschien toch 'n hele voorzichtige gefeliciteerd, ik hoop 't voor je! Groetjes!

Ha Mirriej

vervelend van je miskraam. 
Het kan allebei. Ik heb 2 december wen miskraam gehad en ben toen 28 december weer zwanger geraakt. 
Helaas 21 februari weer een miskraam gehad. 30 maart testte ik nog positief van deze miskraam. Het kan dus lang in je bloed blijven zitten. 
Ik zou nu en dan over een week een digitale test van CB doen. Als die oploopt heb je goed nieuws te pakken!

9 mei mag ik naar de gyn voor een echo, mits ik niet ongesteld raak. Spannend dus. Nu kan ik de komende 2 weken wel elkedag voorbij wensen. 

Morgen ga ik iig voor de zekerheid nog maar een restje doen. Ik wil het zeker weten dat er met een ander merk ook echt 2 streepjes zullen zijn.....

Terug
Bovenaan