Zwanger of nog van de miskraam?

<p>Hoi allemaal!</p><p>Even een lang verhaal:</p><p>Ik heb 22 februari de medicatie gekregen om een miskraam op te wekken. Dit is allemaal niet zo goed gegaan waardoor ik nog 4 keer bij de gynaecoloog moest komen omdat ik maar bleef bloeden. </p><p>Nu ben ik eind maart ongesteld geworden en is hopelijk alles uit mijn lichaam gegaan (negatieve test gehad).</p><p>Vorige week (23 april) had ik ongesteld moeten worden maar kreeg alleen maar donkerbruine afscheiding.. Dit heb ik nu al ongeveer 9 dagen... Test gaf aan dat het positief was..</p><p>Maandag pas naar de gynaecoloog voor een echo.. Maar zit nu in zo veel stress. </p><p>Is het weer een miskraam? Is het nog van de vorige zwangerschap? Ben ik opnieuw zwanger en is dit gewoon oud bloed?</p><p>Iemand dit ook meegemaakt? </p>

Herkenbaar, ik wist ook niet of de test nog positief was van de miskraam en ook ik had bijna 2 weken lang last van bruine afscheiding. Nu 9 weken zwanger en ziet alles er tot nu toe goed uit :D

Ik heb na mijn positieve test 3 tot 4 weken bruine afscheiding gehad en zelfs tussendoor nog helder rood met enkele stolsels verloren. Nu 33+2 weken zwanger 

Ik heb na mijn positieve test 3 tot 4 weken bruine afscheiding gehad en zelfs tussendoor nog helder rood met enkele stolsels verloren. Nu 33+2 weken zwanger 

Gisteren bij de Gynaecoloog geweest voor een echo. Hij zag wel wat weefsel maar geen duidelijk vruchtzakje terwijl ik al 6 weken had moeten zijn. Bloedgeprikt om te kijken wat de hcg waarde in mijn bloed is.. 
Hij vertelde me dat de waardes boven de 1500 moeten liggen.. Maar die van mij zitten op de 278..
Of mijn lichaam is het zelf aan het afstoten waardoor het hormoon weggaat, of ik ben nog niet zo lang zwanger en het begint langzaam op gang te komen.
Volgende week weer prikken en een echo om te kijken hoe het er voorstaat. 
Wat. Een. Hel. 

Gisteren bij de Gynaecoloog geweest voor een echo. Hij zag wel wat weefsel maar geen duidelijk vruchtzakje terwijl ik al 6 weken had moeten zijn. Bloedgeprikt om te kijken wat de hcg waarde in mijn bloed is.. 
Hij vertelde me dat de waardes boven de 1500 moeten liggen.. Maar die van mij zitten op de 278..
Of mijn lichaam is het zelf aan het afstoten waardoor het hormoon weggaat, of ik ben nog niet zo lang zwanger en het begint langzaam op gang te komen.
Volgende week weer prikken en een echo om te kijken hoe het er voorstaat. 
Wat. Een. Hel. 

Terug
Bovenaan