zwanger of ongi?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik had tot nu toe alleen maar last van mijn borsten en mijn  rug maar sinds vandaag ook ongi buikpijn. Volgens mij had ik wel eens gehoord dat je dat ook kan hebben als je  zwanger bent wie weet dat of heeft het meegemaakt? Ik word hier helemaal zenuwachtig van want ik heb volgende week donderdag eigenlijk  mijn nod dus als ik nu echt ongikrampen heb betekend een week te vroeg en niet op het juiste moment geklust! BALEN ALS HET ZO IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ook heb ik nu een zwaar gevoel in mijn buik echt heel raar!

oh wat duurt een maand toch vreselijk lang kan niet wachten tot volgende week.

Ik heb testen gekocht van clear bleu de digitale wie heeft hier ervaring mee en werkt die goed? Wel zijn ze in verhouding goedkoper want nu heb je 3 testen voor  19 euro terwijl 1 huismerk test ongeveer 8 euro kost.

Nou tot gauw en met me mee.

Liefs jessica

HEY JESSICA!!!!!!

Spannend

nog 5 dagen

Ik hoop het zo voor je

ik duim echt veel voor je

ik heb geen ervaring met die test

groetjes natasja

hoi
ik ken dat!Dan let je op alle tekentjes he?Ik vind het ook zo balen dat het inderdaad altijd om die cruciale dagen draait.Ik zit nu rond mijn eisprong en we klussen om de dag,dat wordt nu zo'n routine dat dat al niet eens meer zo leuk is.
En dan begint voor mij weer die afteldagen tot mijn volgende menstruatie.En die week duurt het langst vind ik.
Ik heb ook alvast weer 2 testen gekocht,ik twijfelde ook over de digitale maar heb toch de dubbele gewone van clearblue gekocht.
Nou meid,sterkte nog een paar daagjes (ZUCHT)

Terug
Bovenaan