zwanger of overgang

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraag
ik ben 47 jaar ruim 2 bijna 3  week overtijd vorige week  test gedaan negatief   kan ik toch  zwanger zijn of is het de overgang

Hallo!
Ik ben bang dat wij geen antwoord op die vraag kunnen geven. Helemaal omdat je verder geen informatie geeft of je bijv. met de pil gestopt bent, en zo je ja hoe lang al, ben je al eens natuurlijk ongesteld geweest, probeer je zwanger te worden enz.    Eerlijk gezegd denk ik niet dat je zwanger bent maar of je dan in de overgang bent dat is weer het andere uiterste, toch? Ik denk dat je het beste hiervoor naar je huisarts kunt gaan.
Succes ermee in ieder geval!
Liefs Nicole

ik gebruik geen pil of condoom en ja  ik ben nog niet eerder  overtijd geweest  (toen ik voor de laatste keer zwanger was wel maar dat is al weer 19 jaar geleden)we willen nog wel een kindje

Hééeee..., dan wordt het toch wat spannender, ik zie namelijk ook net dat je "vorige week" een zwangerschapstest hebt gedaan. Sorry, ik dacht dat je dat net nog had gedaan. Er zijn vrouwen geweest  (ook hier op het forum), die pas na 2 weken  een positieve test hadden. Het komt misschien niet vaak voor maar  het is dus  niet onmogelijk. Ik zou gewoon nog een keer testen en is hij nu nog negatief zou ik  toch een bezoekje aan de huisarts brengen.
Groetjes Nicole

Als je tegen de overgang aanzit dan is het normaal dat je cyclussen langer worden of dat je af en toe overslaat... Ik zou daarom zo snel mogelijk naar e huisarts gaan om me door te laten sturen naar de gyneacoloog.. Die kan aan de hand van bloedonderzoek en onderzoek vaststellen hoe vruchtbaar je bent en of je eventueel in de overgang zit..

liefs Bats

Terug
Bovenaan