Zwanger of overgang

Hallo allemaal
Na lang weggeweest te zijn ben ik hier weer
In het kort mijn verhaal
Ik heb 2 kids (nu 14 en 16 ) uit een eerdere relatie. 7 jaar geleden mijn huidige man leren kennen (geen kids)
Gevraagt of hij nog een kinderwens had( ja dus) en ik daar wel voor open stond . Strip af gemaakt en ervoor gegaan .zwangerschap bleef uit na een half jaar toch huisarts we waren toen net 40 en 42 jaar dus kun je eerder aan de bel trekken. Gelijk doorgestuurd. Alles was goed maar leeftijd speelde rol. Het medisch traject in gegaan 3 jaar lang 2 x positief maar toch mis en 1 x kloppend hartje en week later weer mis , we hadden er vrede mee als het niet zou lukken zo waren we ook het traject ingegaan.nu dus mijn dilemma inmiddels 46 en 48
Menstruatie tot nu klok erop gelijk kunnen zetten(25 /28dagen) laatste jaar 25 dagen met 1x 27 en 1x 28.maar deze keer zit ik op dag 29 Test gedaan negatief. altijd voor de menstruatie begint bruine afscheiding nu ook niet alleen waterige wit doorzichtige afscheiding en iets van 2 a 3 kilo gegroeid en een opgezette buik .ik heb gekeken naar de overgang symptomen maar niet helemaal duidelijk of dit dat nu is
Ik weet wel dat ik moet afwachten maar wilde het even van me afschrijven want mijn gevoelens vliegen alle kanten op van onze kids al groot .weer terug bij begin .werk weer anders indelen. Hoe reageert iedereen en vooral mijn kids als het wel zo is .pff afwachten maar
Bedankt voor het lezen vanmijn (korte) verhaal

Grote kans dat je al in de perimenopauze zit. Echter, de afwijking in je menstruatie treedt vaak later op, terwijl je al andere vage klachten kunt hebben en waarschijnlijk al hebt zonder het echt te linken aan perimenopauze. In de overgang ben je pas als je een jaar niet meer ongesteld bent geweest.

Terug
Bovenaan