Zwanger of Ovitrelle?

<p>Goedemorgen,  </p><p>Ik heb net een testje gedaan, en zelf zag ik binnen de tijd een streepje verschijnen. Wij zitten in een IVF traject. De punctie is 2 weken geleden en 2 dagen daarvoor moest ik Ovitrelle prikken. Ik zit nu dus op 16 dagen na de Ovitrelle. Zou het kunnen dat je op deze test de Ovitrelle nog ziet? Of is dit ‘mijn eigen’ HCG?</p><p>Vanuit het ziekenhuis zeggen ze officieel pas donderdag testen. Maar ik ben een beetje te nieuwsgierig ?</p><p> </p><p>https://www.mupload.nl/img/3t6d8i0v.jpeg</p>

Oh wat spannend!! 
Ik testte zelf 10 dagen na ovitrelle negatief en mocht officieel op dag 14 na ovitrelle testen van de arts. Op dag 11 liep mijn test heel licht weer op en zo wist ik dat ik toch echt zelf hcg aan het aanmaken was... dus zwanger! :D nu inmiddels 36 weken... 
Het kán dus echt positief zijn, maar er spelen nog wel wat factoren mee denk ik.. hoe veel ovitrelle je gespoten hebt en hoe snel jouw lijf dat afbreekt.. ik zou zelf dus morgen eerst nog een testje doen om te zien of het streepje oploopt...
Ik duim in ieder geval met je mee!

Ik denk dat dit zwanger is hoor! Ovitrelle blijft zo'n 10-14 dagen in je lichaam. Ik zou morgen weer testen en kijken op de streep oploopt.

Terug
Bovenaan