zwanger of toch miskraam

hallo
hier mijn verhaal heb afgelopen maandag een echo gehad en volgens mijn berekeningen zou ik 10 weken en 2 dagen zwanger zijn mijn laatste menstruatie datum was was 29/06/2004 met een cyclus van 32 dagen maar volgens de echo was ik ongeveer 6.5 week volgens de groei en er klopte wel iets maar de radioloog zei of het is een hartje of een ader in de baarmoeder kan dat? moet nu nog een week wachten krijg maandag opnieuw een echo dus een hele week in onzekerheid zou ik me dan misschien vergissen in de lengte van de zwangerschap heb verder ook geen buikpijn of iets dergelijks dat wijst op een miskraam misschien is er iemand die mij nog wat moed kan inspreken alvast bedankt.
 
Hallo Anoniem,

Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik dat ik 12 weken was en ging toen ook naar de verloskundige voor een echo en toen bleek dat ik 8 weken en 5 dagen was. Nu bij mijn 2e zwangerschap was ik volgens mijn berekening weer 12 weken zwanger en dat bleek toen 9 weken te zijn. Heb je ook onregelmatige cyclussen? Ik slikte altijd de pil en daardoor kwamen ze netjes om de 28 dagen, maar als ik stop met de pil had ik 1 x mijn menstruatie en daarna was het gelijk raak. Misschien is dit bij jou ook het geval en is je cyclus gewoon heel onregelmatig. Maak je geen zorgen en wacht gewoon nog even de 2de echo af.

Veel succes
Liefs Wendy
 
hallo wendy ben al een jaar geleden gestopt met de pil en mijn cyclus was de laatste zes maanden best regelmatig varieerde van 31tot 33 dagen dus dat zit wel goed ik moet inderdaad maar afwachten
in ieder geval bedankt voor je reactie
 
Ja misschien is er een logische verklaring voor dat je pas 6.5 week ben en dan lijkt het me ook dat ze het hartje nog niet zien dat zien ze wel al bij 9 weken maar dat is een groot verschil als je nog zo in het begin van je zwangerschap zit. Was 29/06 de 1ste dag van je laatste menstruatie? Dat is ook belangrijk of dat de eerste of de laatste dag was. Ik weet bij mij ook niet hoe het kan dat ik maar 9 weken was ipv 12. Het is toch maar liefst 3 weken verschil. Maar goed bij mijn eerste kindje was dit ook al het geval en hij is helemaal gezond ter wereld gekomen. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval zal zijn. Laat je het nog weten als je maandag weer je echo gehad heb?

Veel liefs
Wendy
 
Mijn laatste menstruatie was op 30-06-04. Ik heb een hele onregelmatige cyclus. Zelf dacht ik dus dat ik deze week 12 weken was. Afgelopen dinsdag bij de verloskundige voor een echo geweest en daar kwam uit dat het 9 weken en 3 dagen was (10e week) was na meting van het vruchtje. Alles zag er goed uit. Waarschijnlijk is dat bij jouw ook zo. Succes maandag.
 
hallo wendy 29/06/2004 was dus de eerste dag van mijn menstruatie heb gemeenschap gehad op 12 14 16 en 19 juli misschien een late innesteling het blijft dus afwachten tot maandag maar dat verhaal van een kloppende ader in de baarmoeder vind ik wel erg vreemd kan er ook niks over vinden op het net ik hou je wel even op de hoogte groetjes
 
Ik denk helaas dat het toch een miskraam word ben vanaf gister avond toch wel wat aan het vloeien maar ben nu in ieder geval van die onzekerheid af het heeft helaas nog niet zo mogen zijn maar we houden vol ieder die op mijn verhaal heeft gereageerd heel erg bedankt
 
het is toch een miskraam geworden ben gister nog voor een tweede echo geweest en nu was er eigenlijk niks meer te zien en de baarmoeder was ook al veranderd maar voor de zekerheid zijn we toch gegaan en vanmorgen werd ik wakker en alles zat onder het bloed en op de wc kwam alles eruit het is nu dus definitief voorbij maar heb er nu wel vrede mee het is dus tijdens de slaap gebeurt en heb er dus niks van gemerkt maar je schrikt toch wel een beetje ik hoop dat ik binnen niet al te lange tijd toch weer een vrolijker bericht kan brengen hoop dat het de volgende keer wel zo mag zijn ik vind een zwangerschap toch een voorrecht en niet vanzelfsprekend groetjes hennie
 
Terug
Bovenaan