Zwanger of toch niet? Spotjes :(

Hallo allemaal,

ik heb zwangerschapskwalen zoals; misselijkheid, steekjes onder in mijn buik en een verminderd eetlust een soms hoofdpijn, vermoeidheid, krijg spontaan een slaperigheids aanval en in de eerste week had ik last van winderigheid. Ik denk en hoop dat ik 3 weken zwanger ben. Ik heb toch de test vandaag uit geprobeerd 1 week voor mijn nod, omdat ik te nieuwsgierig ben en omdat ik al eerder heb gelezen dat veel mensen bij de kruidvat test al een week van te voren een positief uitslag hadden. Mijne was helaas negatief en probeer het volgende week. Ik ben alleen bang dat ik ongesteld word, omdat ik licht bruine spotjes zie op wc papier. Wat ik meestal een week van te voren heb als ik ongesteld word. Is dat een teken dat ik toch zal menstrueren of kan ik als nog zwanger zijn? 😔
 
1 week van te voren kun je nog niet testen. En kwaaltjes beginnen meestal pas later. Zelfs met de kruidvattest is 4 dagen voor NOD echt het vroegste wat je kunt testen. Dus het kan nog alle kanten op, maar denk dat je klachten eerder van het warme weer komen op dit moment. Overigens testte ik bij de oudste pas 8 dagen na NOD positief met de kruidvattest.  Dus hoop nog niet verliezen.
 
Hoi Angelwings,

Ik dus ook gisteren, vandaag of morgen is mijn NOD (mijn lichaam vindt het leuk om te wisselen om mij zo steeds op het verkeerde been te zetten!) anyway sinds maandagavond buikpijn, rammelen darmen, misselijk,  steken in mijn onderbuik, onderrug pijn, extra afscheiding. Anyway ik heb dit normaal nooit voordat ik ongesteld moet worden. De buikpijn zelfs alleen tijdens de tweede dag van mijn ongesteldheid.

Dus ik goede hoop en ja geen geduld dus ik toch vandaag al test gedaan. Maar negatief. Erg verdrietig want al bijna een jaar bezig.

Maar sterkte met afwachten, en op naar de volgende maand!
 
Terug
Bovenaan