Zwanger of toch niet?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden en iedere keer is er die teleurstelling weer ongesteld..... Maar de laatste dagen is er wat geks gebeurd. Ik was donderdagochtend niet erg lekker maar ik dacht ik ga gewoon naar mijn werk. En na mijn 2e pauze dus na wat gegeten en gedronken te hebben werd ik heel erg duizelig en had een piep in mijn oren, ik had het idee dat k bijna flauwviel. Toen hebben mijn collega's mij naar huis gebracht. Nu zo'n 2 dagen later heb ik eigenlijk geen eetlust maar jaa ik moet natuurlijk wel eten dus ik heb wel wat gegeten. En ook heb ik een vibrerend gevoel in mijn onderbuik, niet continu maar het is wel aanwezig. Nu moet ik nog wel ongesteld worden over 3 dagen. Misschien loop ik te hard van stapel en is het iets heel anders geweest. Maar veel dingen proeven ook anders en ben heel snel moe en heb ook hele lange rugpijn. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen of advies kunnen geven of misschien jullie bijwerkingen willen delen misschien komt het een beetje overeen ?</p><p>Groetjes,</p><p>Anonymus </p>
 
Hey, hoe gaat het nu met je? Heb je op dit moment last van kwaaltjes?Stel dat de kwaaltjes komen van het zwanger zijn, dan betekent dat dus dat je hcg in je lichaam hebt. Dat hormoon zorgt ervoor dat je je "anders" voelt. Dus je kunt nu al testen. Hopelijk is het raak en anders wens ik je veel succes bij de volgende ronde!
 
Heey Jaa ik ben wel lichtelijk misselijk en naja dat vibrerende gevoel in mijn onderbuik en lage rugpijn wat er echt de hele tijd is. Jaa inderdaad ik ga straks ook even een testje halen. Jaa heel erg bedankt!
 
Alleen een testje kan je meer vertellen.Maar houd er wel rekening mee dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Ik heb ook vaak  symptomen gehad terwijl ik niet zwanger  bleek te zijn.Succes  ik hoop goed nieuws  voor je zou een leuk kerst cadeautje zijn?
 
Terug
Bovenaan