Zwanger of toch niet?!.

<p>HouHoi iedereen ik zal even mijn verhaal in het kort vertellen. Ik en Mn vriend zijn al 1jaar en 2/3 maand bezig om zwanger te worden. Sinds kort lopen we bij un kliniek om zwanger te worden gister heb ik een echo gehad om te kijken hoe het nu zal zijn met my . Ze zij opeens nou ondanks dat je bloedverlies heb wil ik toch dat je un zwangerschapstest doet en mijn baarmoederslijmvlies was heel dik ik heb de test gedaan vanochtend maar was toch negatief (helaas) maar op de echo lijk ik toch echt zwanger ! Help !! ?</p>

Wat ontzettend vervelend voor je, die verwarring. Ik denk dat het handig is om met de kliniek te bellen en dan deze verwarring te vertellen. Zij kunnen je hopelijk meer uitleg geven over wat ze nu zagen en wat verstandig is om nu verder te doen. Sterkte!

HoiHoi Floraa bedankt voor joun reactie . Ik moet maandag weer Duphaston tabletten slikken 14dagen elkedag 1 om Mn menstruatie op te wekken en dan moet ik gaan menstrueren binnen 7dagen naar de laatste tablet . Zo niet willen ze toch nog un echo gaan maken . Maar zal het schadelijk zijn als je toch nog zwanger zal zijn ondanks de negatieve test ?.

Hallo ben 26 en slik de pil regelmatig. 2 maanden geleden had ik ineens een maand lang elke keer doorbraak bloedingen. Kreeg last van mijn onderbuik, onderrug, misselijk rare trek, rook sterke geuren en grotere borsten. 3 testen gedaan( in 1.5 maand) allemaal negatief. Huisarts zei dat ik niet zwanger kon zijn pil was betrouwbaar ga er dan ook vanuit . Nu voor zekerheid stopweek ingelast ineens later ongesteld en Heel weinig anders dan normaal nog steeds misselijk zere buik etc. Kan ik toch zwanger zijn? Of kan ik misschien schijnzwanger zijn?

Terug
Bovenaan