Zwanger of toch niet

<p>Hoi allemaal, weet niet goed wat ik er allemaal van moet denken op het moment. Vorig jaar 2 miskramen gehad en daardoor nu heel erg onzeker. Vandaag zou de dag zijn dat ik ongesteld zou moeten worden. Dit is nog niet het geval. Afgelopen zondag voor het eerst een test gedaan en deze was zeer licht positief. Maandag nog een test gedaan en deze was weer net zo licht, vandaag in de ochtend weer een test gedaan en deze was Ook heel erg licht positief.  Hebben jullie hier ervaring mee?  </p>

Bij mijn vorige zwangerschap teste ik ook de eerste dagen elke dag. Ik heb toen ook een paar dagen in de stress gezeten omdat de streepjes niet opliepen. Nu gewoon een gezonde zoon.
Voor zolang je testen gewoon een streepje geven en je niet ineens begint met flink bloeden, ben je gewoon zwanger.
Of je een plakker hebt of dat het een miskraam krijgt kun je helaas niet zeggen. Als je een historie hebt van miskramen, kan je mogelijk wel wat eerder een echo krijgen. Het blijft toch gewoon wachten en hopen. Succes met je zwangerschap!

Licht positief is ook positief hoor. Bij alledrie de tests die je hebt gedaan toch? Dan lijkt het me dat we je kunnen feliciteren! Natuurlijk is het spannend. Heb zelf ook een keer een miskraam gehad dus snap je onzekerheid heel goed. Ik hoop voor je dat het nu allemaal goed gaat!

Bedankt voor je reactie dwaallichtje.
echo kan helaas niet eerder zegt de vk omdat er nog geen hartje te horen is in zo een prille zwangerschap. Natuurlijk ben ik heel bang voor weer een miskraam . Maar moet nu gewoon even afwachten tot maandag zegt me vk en dan terug bellen als ik nog niet ongesteld ben geworden 

Bedankt voor je reactie Lalana.

alle 3 de testen waren heel licht positief. 
heb ook echt wel wat kwaaltjes die aan blijven houden, gevoelige borsten en misselijk. 
Maandag moet ik me vk terug bellen over of ik wel of niet mijn menstruatie heb gehad. 
We blijven hier thuis duimen dat het goed gaat komen. ?

Vind het wel raar van die vk dan.. mocht afgelopen zondag voor een echo komen met 4 weken en 4 dagen, nog idd bijna niks te zien maar wel geruststelling dát er iets zit!! En de komende week mag ik weer. Met 2x een mk hoort dit niet. Weten ze daar al van? En wanneer willen ze de echo dan wel doen? 

Izzy bedankt voor je reactie
ik denk omdat ze het hartje toch nog niet horen. En toch niet kunnen zien of het wel of niet goed zit. Anders zou ik het ook niet weten. Tuurlijk zou ik ook het liefst naar de vk gaan maar volg ook maar hun advies op.
ze zijn op de hoogte van de vorige 2 mk.

Terug
Bovenaan