Zwanger of toch niet?

<p class="”p1″"><span class="”s1″">Hi dames!</span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">Ik ga jullie kort achtergrond info geven om met mij mee te denken. Al jaren heb ik heel heftig bloedverlies, zelfs op mijn meest gestreste momenten van mijn leven. Hier altijd onzeker over geweest, ziekenhuizen afgezocht maar bleek gewoon hartstikke vruchtbaar nogsteeds te zijn</span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">Ik heb de afgelopen maand meermaals onveilig seks gehad. Mijn vriend trekt het er uit en gaat dan snel aftrekken en komt direct klaar, zodat we niet zwanger worden. Dit is ook in m’n vruchtbaarste periode gebeurd 16/17/18 juli. Ook een avond enorm dronken geweest en geen idee wat er toen is gebeurd. Ik kan mij het weekend herinneren dat ik buikpijn had en enorm misselijk was. Een week later had ik last van witte vloed 1 dag en 1x wat slijm met roze. Ik ben hier pas over nagaan denken toen de misselijkheid niet stopte en ik wakker werd van stijve tepels (woon in een warm land). Ik moest dus de 30 ongesteld worden maar 1& 2 augustus verloor ik 2 tampons met donker rood bloed. Vervolgens had ik nog 2x die week slijm met beetje roze. Uiteindelijk op 5 augustus over m’n nek gegaan voor het eerst in jaren dus vrijdag ochtend 6 augustus de test gedaan en terwijl ik de test deed veegde ik mezelf af met een veeg bloed, NEGATIEF. Ik heb het Erbij neergelegd, ik was sowieso hier niet mee bezig. Tot afgelopen zondag. Ik voel dat er wat is. Ik heb misselijkheidsvlagen en kan zelfs mijn lievelings eten niet helemaal op (is erg zoet). Ik voel mij hartstikke zwanger ookal denk ik daar helemaaal niet aan. Aangezien het heel kleine kans is& zeker met die negatieve test. </span></p><p class="”p2″"> </p><p class="”p1″"><span class="”s1″">Wil morgen opnieuw testen, maar heb toch de angst dat die weer negatief is. </span> wat te doen als die weer negatief blijkt te zijn? Ik blijk ook een beurs gevoel hebben in m’n buik. Alsof m’n menstruatie er aan komt.. maar het komt niet</p>

Terug
Bovenaan