Zwanger of toch niet

<p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hoi, Ik moest afgelopen maandag ongesteld worden. Ik ben het altijd te vroeg of op tijd. Ik had heel de dag lichte kraampjes. Vannacht werd ik wakker met hevige buik kramp en ging plassen. Toen ik afveegde had ik licht bloed. Ik dacht helaas ongesteld geworden. In ben huilend weer in slaap gevallen en toen ik vanmorgen wakker werd,geen druppel bloed meer gehad.</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">wel blijf ik krampjes hebben zo nu en dan, maar ook in mijn rug. Verder geen "zwangerschap" klachten. Voor de zekerheid een test gedaan en zag een licht streepje naar mijn idee. Nu weet ik echt niet wat het nou kan zijn. Ik hoop zo niet dat ik alsnog ongesteld ga worden. <br />heb best goeie hoop nu. <br /><br /></p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Wat denken jullie na het zien van de test? En wat raden jullie aan wanneer weer te testen? </p><p> </p><p> </p>
 
Wat vervelend die onzekerheid hè?
Toch maar even afwachten en na een dag op twee opnieuw een zwangerschap test doen. Het zou kunnen dat je cyclus deze keer wat langer is of dat je toch succes hebt ?
 
Terug
Bovenaan