Zwanger of toch niet?

<p>Hee hoi! <br />Na onze eerste mooie dochter, zijn wij bezig voor een 2e wondertjes alleen heb ik nu wat onzekerheden, misschien is er iemand die me wat advies kan geven. <br /><br /></p><p>Wij zijn pas in januari gestopt met de pil, mijn eerste cyclus was 32 dagen. Nu zit ik op dag 55 en heb ik eergisteren en gister een licht positieve test in handen gehad. Vervolgens heb ik daarna 3x wat bloed verloren. </p><p>Geen idee wat ik nu moet denken, iemand zoiets meegemaakt?</p><p> </p><p>liefs </p>
 
Ik heb ze inderdaad al in huis gehaald, maar het wachten tot morgen duurt dan zo lang. Hoopte hier misschien iemand te treffen met soort gelijke ervaringen. 
 
In 24 uur hoeft het niet per se zichtbaar op te lopen, in 48 uur wel. Zou nog een keer testen, moet dan wel allebei met ochtendurine, of juist allebei middagurine zijn.
ik heb ooit lichte testen gehad die licht bleven waarna ik een vroege miskraam kreeg. Ook bloedingen kunnen daarop wijzen. Maar, bij jou zou het nog op kunnen lopen natuurlijk! Ik duim voor je.
 
Terug
Bovenaan