Zwanger of toch niet!??!

Hallo iedereen,

Ik ben Wendy, 22 jaar en moeder van een zoontje van 1 jaar en 9 maand.

Afgelopen vakantie heb ik, (erg dom) de pil om de dag geslikt omdat ik anders in de vakantie mijn periode zou krijgen. Ik dacht omdat je lichaam er een dag of 2 over doet om de stof uit je systeem te halen dat ik dan niet zwanger zou raken.

Nu heb ik al 2 weken de pil niet meer geslikt maar mijn ongi komt maar niet op gang. Ook heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Word misselijk van bepaalde geurtjes, heb stemmings wisselingen en krampjes. Van erge krampen tot wat lichtere.
Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar de zwangerschapstest zegt van niet. Heeft iemand ook een tip voor mij?
Mijn ongesteldheid blijft nu al ruim anderhalve week uit.

Groeten Wendy

Ik zou nog even wachten en over een tijdje nog een keer testen.

Ik heb afgelopen zondag ook een negatieve test gehad, maar heb ook het gevoel zwanger te zijn....
ook van ongi is nog niets te bekennen en ik heb wel last van verschillende kwaaltjes.
Zaterdag test ik nog een keer als ongi er dan nog niet is!

Succes meid en ik hoop voor je op meer zekerheid.
Al dan wel een positieve test of ongi.
Wat wil je zelf graag?

Groetjes MMdJ

Hoi MMdJ,

Ik heb zelf mijn studie bij de eerste een jaar uit moeten stellen, ik ben nu weer een beetje in het ritme van school en begin met een hele leuke stage in de kraamzorg. Dus mijn verstand zegt dat ik het beste ongi kan worden, maar mijn man en ik praten er ook al wel een tijd over dat het ook erg leuk zou zijn voor onszelf maar ook voor ons zoontje om een 2de te hebben. Dus het hart zegt een zwangerschap.

Het zou hoe dan ook een teleurstelling zijn als ik niet zwanger blijk te zijn....

Groeten Wendy

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
Gisteravond hebben mijn man en ik besloten om ervan uit te gaan dat ik niet zwanger ben. Aan de ene kant vond ik dit verdrietig, maar dan kun je ook weer gewoon leven... :)

Nu was ik vanochtend aan het werk, en wat gebeurt er, ik krijg last van maagzuur. Wat ik nooit heb alleen bij mijn vorige zwangerschap heb ik er maanden last van gehad. Mijn man de huisarts gebeld en de assistente hem maar vertellen dat ik urine in moet leveren bij het lab. Hij uitgelegd dat we al een aantal keren een test hebben gedaan maar ze wil mij geen verwijsbrief voor een bloedtest geven. Dus vanmiddag ga ik mijn urine inleveren en hoop dat de assistente in het lab wel een verwijsbrief wil geven.

Dus met nog wat hoop hier de groeten van Wendy

Terug
Bovenaan