zwanger of toch NIET!!!

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan toch weer...
Had laatst een berichtje geplaatst met de vraag of ik evt. zwanger kon zijn. dit omdat ik erg last van mijn borsten had. Maar dat heb ik ook wel eens vlak voor mijn nod. ik werd toen op 41 dagen toch ongi. Dat heeft 5 dagen geduurt. Daarna verdwijnt de pijn in de borsten ook meteen! maar inmiddels ben ik al een week niet meer ongi. En heb nog steeds giga last van mijn borsten!!!! Aangezien ik toen ook een reactie van pukkie had gehad. Die vertelde dat zij al drie maanden zwanger was maar wel steeds ongi werd. En had ook last van deze kwaaltjes!

wie o wie heeft dit ook meegemaakt? ik denk dat ik morgen toch maar eens een testje ga doen. Dan weten we het zeker... hoop ik! ben ook best wel moe de laatste tijd. maar dat kan ook komen omdat ik het de afgelopen weken druk heb gehad!

hoor graag van jullie.

groetjes

bedankt voor jullie reactie.

Heb net een test gedaan. ( kruidvat) maar had twee duidelijke - | strepen. Dus de test is negatief!
ik zal dan wel last hebben van een hormoonprobleem? als ik volgende week nog zo'n last heb, dan ga ik wel naar de huisarts. Wel blijf ik het vreemd vinden. want ik heb nog nooit zo'n last van mijn borsten gehad NA mijn menstruatie.

zijn er uberhaupt meiden/ vrouwen die zwanger bleken te zijn.terwijl ze wel ongesteld zijn geweest. En ook de evt. zwangerschapverschijnselen hadden?

groetjes ( hou jullie op de hoogte)

hoi dromertje

dfe verschijnselen die jij nu hebt had ik ook ik heb er nu ondertussen al 7 weken last van heb echt alle kwaaltjes pijnlijke borsten, rugpijn, misselijk, buikpijn, moe, stemmingswisselingen.
ik heb dus 4 testen gedaan die negatief waren daarna nog een bloedtest ook negatief!!
ben gister bij de gynecoloog terug geweest en die zei dat ik al 2 maanden geen eisprong heb gehad.
dan is het ook normaal dat je die verschijnselen hebt en ook omdat je met de pil stopt tenminste ik dan slaan je hormonen op hol en kun je die verschijnselen krijgen.
het kan zijn dat je die verschijnselen houd tot aan je zwangerschap maar ook met je zwangerschap en na je zwangerschap gaat het weer over gelukkig haha.
dit is mijn verhaal maar je vraag over het ongesteld zijn en toch zwanger dat kan zeker een vriendin van mij is 3x ongesteld geweest terwijl zaze zwanger was.
je kunt altijd nog een keer testen na een paar dagen en anders kun je ook langs de ha gaan en eventueel een bloedtest laten doen.

ooh ja ik heb trouwens pillen gekregen zodat ik weer normaal iedere maand een eisprong krijg anders schiet het ook niet op he.

succes

groetjes bello

hoi Bello,

Bedankt voor je reactie!
Wat kan je lichaam je dan soms voor de gek houden he? Maar eigenlijk probeert je lichaam je wel iets duidelijk te maken... Zo weet jij nu dat je 2 maanden geen eisprong hebt gehad. Hopelijk komt je eisprong nu weer op gang door die pilletjes die je hebt gekregen. Ik heb trouwens een onregelmatige cyclus. Heb zo'n 2 jaar geleden een mk. gehad. Daarna is het heel onregelmatig geworden! er is dus geen pijl op te trekken... We proberen niet zwanger te worden. Maar mocht het zo zijn, dan is het van harte welkom! Verder heb ik eigenlijk nergens last van. Alleen van pijnlijke borsten! maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik toch zwanger ben. Ben net ongi geweest. Dat heeft ook gewoon 5 dagen geduurt! en de test was negatief.als het volgende week nog zo is, dan ga ik wel langs de huisarts. Zal dan ook eens naar pilletjes vragen om mijn cyclus weer normaler te krijgen...

Ik laat van me horen... ook bij loos-alarm hihi

greetz

succes ermee, maak een lijstje wanneer je ongesteld was en hoe lang en welke klachten je ervoor tijdens en erna had. in 1 oogopslag kan de HA of vk zien wat er speelde.
ik wou juist volgende maand naar de HA gaan maar ben in middels zwanger. maar uit mijn lijst blijkt dat ik eind mrt een mk had, in de 1e dagen na bevruchting en toen 90 dagen niet ongi, wel een week ochtendmisselijk en moe, toen ongi en daarna weer 105 dagen niets. tja na 105 dagen begonnen mijn borsten lastig te doen en bleek ik 4 weken zwanger. Ik was blij met mijn lijstje, de vk en ha bevestigden direct mijn vermoedens. en omdat het na de mk zo erg afwisselend werd ben ik blij dat het gelukt is.

hallo allemaal,

bedankt voor jullie reactie's.

Maar toch ga ik morgen eens langs de huisarts.
heb namelijk nog steeds last van mijn borsten!!! vind dit erg raar en vervelend ook. wil gewoon duidelijkheid. Wil weten waar dit mee te maken kan hebben. neem natuurlijk een potje urine mee... je weet het maar nooit! en om ff te reageren op sweetwicca: ik hou al 2 jaar een lijstje bij wanneer ik ongi ben geworden. maar niet wat ik voor en tijdens voel! maar als ik daar zo over na denk, dan is dat eigenlijk ook niks speciaals. wel dat ik soms last van mijn borsten heb, maar dan weet ik daardoor dat ik meestal een wk later ongi wordt. maar zoals ik al zei: ben al ongi geworden op dag 41. maar inmiddels heb ik al 4 weken last van mijn borsten!!! heb ik nooit. dus wil nu wel eens weten hoe dit kan. en de vraag of er iets voor is om je cyclus weer op een normale lijn te kunnen krijgen. zodat je weet wanneer je je ei hebt.
je kan ook je temp. opnemen een tijdje. dan weet je vanzelf hoe en wat! maar goed, ik wacht morgen de uitspraak van de dokter ff af. hou jullie op de hoogte

greetz

Terug
Bovenaan