Zwanger of toch niet??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Sinds afgelopen aug ben ik gestopt met de pil.
Vrij snel was mijn cyclus weer redelijk op orde alleen nu ben ik sinds 22 nov niet meer ongesteld geweest en heb ik wel zwangerschapskwaaltjes ( lage buikpijn, pijnlijke borsten en soms duizelig).
Ongeveer vanaf eind dec heb ik een paar testen gedaan en die waren allemaal negatief, ook ben ik bij de dokter geweest voor een bloedtest en daar kwam ook niet uit wat ik had gehoopt.
Nu ben ik een beetje radeloos en weet niet wat er met mijn lichaam aan de hand is, zelf heb ik sterk het gevoel dat ik wel zwanger ben. Het is trouwens mijn 2de zwangerschap en bij mijn dochter was ik na 2 weken al zwanger.
Heeft iemand ervaring met deze situatie of tips...ze zijn meer dan welkom!!
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Sandra

Sorry mijn berichtje van gisteren is wel geplaatst dus vandaar 2 x...oeps haha!!

ik hoop dat ik er naast zit, maar mischien ben je schijn zwanger, je omschrijft dat je ook de kwaaltjes hebt, mischien wil je zo graag zwanger zijn dat de kwaaltjes ook op komen en dan kan menstruatie ook uit blijven.............

hi,

weet je al wat meer, hoop echt voor je dat je toch zwanger bent

He Hoi.
Ja ben ongesteld geworden...aan de ene kant positief zodat ik weet dat ik niet in een periode val van geen eisprong en aan de andere kant erg balen!! Op naar een nieuwe maand en nu maar hopen dat het snel gaat lukken.
Bedankt voor je reactie.

Terug
Bovenaan