zwanger of toch niet?

Volgens drie zwangerschap testen ben ik zwanger. Deze heb ik 2 en 3 dagen na dat ik over tijd was gedaan. De calculator geeft aan dat ik 21 sep ben uitgerekend. Dat betekent dat ik deze week 6 weken zwanger ben. Maar wat ik zo vreemd vind is dat ik mij helemaal niet zwanger voel. Niet misselijk. Geen gespannen borsten. Dat kan misschien allemaal nog wel komen maar ik begin soms wel te twijfelen of het echt wel zo is. Of aan de goedkope testen van de drogist. Ben ik een van de weinige die zich eigenlijk kip lekker voelt?
 
Als de test postitief is lijkt het mij dat je gewoon zwanger bent.

En een ding, ik ben nu bijna 34 wk zwanger en heb bijna geen een kwaal gehad, geen gespannen borsten, niet misselijk en ik voelde me idd ook totaal niet zwanger, later wel iets misselijk geweest maar dat is echt op een hand te tellen geweest en vooral als ik niet op tijd wat at. Maar die eerste weken, niks hoor. Ja wat sneller moe en wat meer honger maar ja daar linkte ik het toen nog niet eens aan. Maar aan de dingen die jij beschrijft daar had ik ook geen last van.

Ik zou zeggen gefeliciteerd en geniet er lekker van zo lang je je goed voelt, en niet positieve testen hebt en niet ongesteld bent,

Gr tamjo
 
Hoi,

Wees blij dat je nog geen klachten heb. Maar als een test zegt dat je zwanger bent dan kun je daar wel vanuit gaan hoor. Ik had bij mijn eerste ook helemaal geen klachten in het begin en voelde me ook helemaal niet zwanger, maar ik heb nu toch echt een zoontje van 4,5 jaar. Geniet er maar van!!

Groetjes Natasja
 
Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook echt nergens last van.. ik deed ook een test en daaruit bleek 6 weken zwanger.. 2 testen gedaan voor de zeker heid.
toen met 9 weken na de vk, & nog tegen me vriend gezegd. straks ben ik helemaal niet zwanger..
daarna goed ziek geweest
blaas ontsteking
3 maanden misselijk (niet overgeven)
duizelig/flauwvallen.
dus kan allemaal nog komen hoor..
gespannen borsten heb iik nu met 30 weken nog steeds niet.. dus het zegt niks.. denk ik

Groetjes ilona
 
nee hoor, ik ben nu zwanger van mijn 6e en heb niet een keer misselijk boven de wc gehangen. Wel had ik vanaf dag 1 gespannen borsten, maar daar heeft niet iedereen last van. Nu ben ik iets meer dan 25 weken en het enige waar ik last van heb ik maagzuur en vreselijk moe. Geniet er van dat je (nog) geen kwaaltjes hebt zou ik zeggen...
 
Hoi mamoni,
Ik herken je twijfel hoor! Ik heb er eerst ook een aantal testen tegenaan gegooid voordat ik het kon geloven.. Voelde me totaal niet zwanger, ik de loop van de weken begon dat steeds meer te komen! Vergeet niet dat de één veel last heeft van kwaaltjes en dat de ander er juist zonder kwaaltjes doorheen gaat!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan