Zwanger of toch niet?

Hallo Meiden,

Ik maak mezelf een beetje gek.
Ik had 3 jan mijn menstratie (althans daar leek het op), terwijl dat 6 jan moest zijn..2 januari heb ik met een "vroege" test negatief getest.
2 weken later vond ik zelf dat ik wel erg veel naar de wc moest, dus ik dacht: doe gewoon nog een test en die was positief en een paar dagen later weer!! Ben ik nu zwanger of heb ik natuurlijke miskraam gehad is het hcg niveau nog niet gedaalt!!! De verloskundige heb ik gebeld en ik moet over 2,5 opnieuw testen...
Iemand ervaring mee?
 
hmmmmmmm lastig hoor!
ik zal zeggen als streepje volgende week van de test nog donker is dat je dan eigenlijk er haast van uit kan gaan dat je zwanger bent.
maar goed misschien toch ook wel weer niet.
meer dan wachten kan je niet doen denk ik.
ik heb er niet op deze manier ervaring mee.
anders wel iets. vorige zwangerschap met 4 weken een test gedaan positief 5 en halve week zwanger buikpijn mega kramp stolsel verloren en bloed 1 dag. dus dachten miskraam. 2 week later nog eens getest(omdat ik toch echt dacht zwanger te zijn nog.) toen was de test echt goed donkerde. en kloppend hartje op de echo een dag later. waarschijnlijk bij mij een tweelingzwangerschap geweest.

dus in dat op zicht denk ik als je over een week weer test en de test nog donker is dat je zwanger bent. maar dat is wat ik denk dat misschien zo kan zijn.
 
Het klinkt als een innestelingsbloeding en dat je nu echt zwanger bent!. Ik teste trouwens met de CB digital niet zwanger terwijl met het kruitvat 2 voor 5 euro al een lichte streep die elke dag donkerder werd als ik een nieuwe test deed de dag erna en erna en erna. Snapte er niks van. Ben nu toch al 11 wk. Succes!!
 
Bedankt iedereen voor de reactie..
Heb de test uitgevoerd met de kv 2 voor 5 en de indicatortest van cb.
Ik probeer nu gewoon rustig af te wachten!
Meer kan ik toch niet doen..
Ook al is dat nog best moelijk
Mijn volgende NOD zou 31 jan zijn, ben benieuwd.

Groetjessssss Lotte

 
Succes nog even! En als je het toch niet volhoudt: kijk hoe snel de test kleurt en of deze donkerder wordt. Als dat zo is, dan...

Probeer het hoofd maar zo koel mogelijk te houden ;-)
 
Ik kon het niet laten om toch weer te testen!! Kijken of de streep donderder werd, maar er kwam GEEN streep.. Ik ben bang dat ik een natuurlijke miskraam heb gehad.. Net bevrucht maar gelijk weer afgestoten.
Volgende week maandag is mijn NOD, hopelijk is het deze ronde wel raak..
Ben er teveel mee bezig!!
 
Terug
Bovenaan