Zwanger???? Of toch niet

Goeienmorgen

Ik ben nieuw op dit forum maar ben toch maar gaan zoeken naar forums om mijn ervaring te delen wat ik op dit moment meemaak/heb.

Mijn vriend en ik zijn inmiddels 11 rondes bezig nadat ik vorig jaar april mijn mirena spiraal heb laten verwijderen.

Cyclus kwam vrij snel netjes op gang 27 dagen.

10 maanden ook netjes op de dag dat ik ongesteld moest worden ongesteld geworden tot deze week ik had het 2 april moeten worden maar ben het inmiddels nog steeds niet. Ik heb wel erg last van witte afscheiding sinds vrijdag 1 april en erg gevoelige borsten/tepels. Vandaag een test gehaald en die was negatief.



Wat is jullie advies

groetjes
 
Da's natuurlijk niet zo fijn... Ik zou nog even wachten en dan nog eens testen. Misschien moet het nog innestelen en dan kan je het nu nog niet zien in een test.
 
Hoi Danielle, ik zit een beetje met hetzelfde verhaal als jij.

Ik ben in december 2015 gestopt met de pil. Mijn menstruatie kwam hierna  gewoon elke maand stipt.

Nu zou ik afgelopen vrijdag 8 april ongesteld moeten worden, ik ben dus vandaag 3 dagen over tijd. Een week voor mijn nod kreeg ik last van mijn borsten. Ik dacht toen gewoon van oké ik word ongesteld. Maar nu zijn ze nog steeds gevoelig en zeker een Cup maat gegroeid.

Nu heb ik dus al 2 testen uitgevoerd maar negatief. Op mijn nod getest en vandaag. (Vandaag Mini beetje roze afscheiding)

Ik vraag me nu dus ook af ben ik mezelf gek aan het maken?

Het afwachten is gewoon heel vervelend. Je wilt gewoon dat je lichaam de knoop doorhakt. Wel of niet.

Nu mag ik vrijdag een test doen bij de huisarts omdat ik gewoon voel dat er iets gaande is. Hopelijk krijg ik dan duidelijkheid.

Misschien is dat ook een idee voor jou om de huisarts te bellen en advies te vragen.
 
Nou dames ik sluit mij bij jullie aan...
Heb vandaag de HA gebeld dat ik eigenlijk 5 april ongesteld had moeten worden, niet ongi maar ook nog geen positieve tests! Heb nu al 4x getest, maak mijzelf gewoon gek!!
HA zegt dat het gewoon een kwestie is van geduld hebben.
Natuurlijk; geduld is een schone zaak, maar ik vreet mijzelf op op het werk en ben niet de alle gezelligste zo.
Ik wil het gewoon weten!
Ben sinds de 1e (die is nu bijna 6) niet meer aan de pil.



Weten jullie al meer?
Welke test gebruiken jullie?
 
Heej Dames,

Bij mij hetzelfde verhaal.. Ik zou 5 april ongesteld moeten worden, maar nog niks in de lucht.. Nu 2 testen gedaan, waarvan de laatste vanochtend.. Beide negatief, maar wel heel erg moe, last van maagzuur en af en toe vreselijk misselijk..

We zijn nu bijna een jaar bezig om zwanger te worden, dus echt zekerder wordt je er ook niet van.. Ik heb zelf nog het idee om nog een week af te wachten en dan naar de HA te bellen en advies te vragen..

Maar echt, ik word gestoord van hoe gek je eigen lichaam je kan maken..

Ik heb testen van sensitest.nl
 
Hey

misschien kan iemand mij duidelijkheid geven over mijn situatie want het is zeer wazig.

ik ben al zeker half jaar gestopt met de pil en werd gewoon regelmatig ongesteld zoals het hoort tot 15 maart was mijn laatste menstruatie ik ben nu 7 dagen over tijd. En heb Afgelopen woensdag een clearblue test gedaan waarop stond zwanger 1-2 weken super blij en nogmaals getest en weer zwanger 1-2 weken. Nou wou ik ene bewaren want na een dag was de uitslag weg bij clearblue ging ik na Kruidvat eigen merk en die was negatief vol ongewachting..

Ik heb uiteindelijk test gedaan bij de huisarts en die was ook negatief. Ze adviseren over een week bloedtest te doen.

Maar ik zit echt in een dilemma zwanger of niet zwanger ?!? Wie kan mij helpen of komt dit bekend voor

mvg malisha
 
Test na een weekje nog een keer. Op je NOD kan het zijn dat het HCG hormoon nog niet aangemaakt is en dan heb je geen positieve test.

Ik was na 6 weken nog niet ongesteld, test gedaan, negatief.
Een week later nog een keer een test en die was wel positief.
Ik heb getest met de predictor test. Snel en duidelijk resultaat.
 
Terug
Bovenaan