<p>Hoihoi,</p><p>Ik zit hier met een dillema, nouja soort van.. Ik ben afgelopen vrijdag ziek geworden (verkouden, koorts)en zondag alweer beter gevoeld maar heb al een dag of 2 ook zwagerschapsverschijnselen. Lees: heel misselijk, rare gevoel in buik, veel plassen, last van mn darmen en opgezet gevoel, veel afscheiding. Vandaag na een half uurtje strijken voelde ik mij ineens heel duizelig en had ik trillende handen (denk lage bloeddruk), wat ik herken van mn zoontje tijdens de zwangerschap. Heel stom heb ik vandaag een test gedaan, die was negatief. Vorige maand was mn menstruatie heel raar. Was een week te vroeg en veel stolsels, volgens HA kon hdt een MK geweest zijn. Mn menstruatie begon dus op 13 feb en dan is 14 maart ongeveer mn nod. Als ik op internet bereken was mn eisprong 27 feb (donderdag). Ik heb op die week op maandagavond seks gehad, zou er een bevruchting plaatsgevonden hebben?ben zo in de war dames sorry! Geen idee of het door ziek zijn is, of idd een zwangerschap.</p>