Zwanger of ziek?

A

Anoniem

Guest
Beste meiden,

Maandagavond begon bij mij de misselijkheid, dit ging door tot halverwege de dinsdag. Zodra ik iets at begon mijn buik enorm te rommelen. Inmiddels zit ik al voor dag 3 thuis en heb de volgende klachten:
- na het eten/ drinken een rommelende buik
- echt moe en kan weinig inspanning leveren.

Heb ik gewoon een buikgriepje of kan dit een eerste zwangerschapsverschijnsel zijn. Ik heb ergens tussen 7 - 2 en 12-2 mijn NOD. (weet dit niet precies, omdat ik net met de pil gestopt ben). Zelf word ik er een beetje gek van en wil eigenlijk gewoon weer werken...

Monique

Of misschien voel je nu misschien meer dan anders, omdat je de pil niet meer gebruikt en je heel erg op je lichaam let. Laat je niet gek maken en wacht eerst je nod maar af.
Maar natuurlijk hoop ik voor je dat dit de eerste verschijnselen zijn. Zelf werd ik pas met week 6 misselijk. Alle 3 mijn zwangerschappen...

Oeh, spannend Monique... hopelijk is het goed nieuws. Ik zal voor je duimen... ik heb eigenlijk nergens last van, dus verwacht dat ik deze maand gewoon ongesteld zal worden :-S

Hoi Monique,

Als je net gestopt ben met de pil is de kans dat je gelijk zwanger bent klein (het kan natuurlijk wel), je lichaam moet namelijk nog wennen aan de natuurlijke menstuatie. Ik ben namelijk zelf sinds augustus vorig jaar gestopt en wel iedere maand netjes 2 dagen ongi geworden, maar nu pas heel erg en meerdere dagen. Dus probeer het niet met elkaar te verwarren en wacht idd eerst even je NOD

af! Ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent.

Veel succes en sterkte!

Liefs Victory

Bedankt voor jullie reactie, ik was vorige maand zelfs meer ongi dan met de pil. Ik wacht gewoon af en hopelijk morgen toch maar weer aan het werk.

Hey monique

Ik heb een beetje het zelfde. Ben nu 7 maanden van de pil af. Ik heb precies gevoeld wanneer de eisprong was. We hebben toen ook flink geklust. Maar in het weekend daarna werd ik ziek. Beetje grieperig. Bijna alles is weg. Behalve de misselijkheid en af en toe zere tepels. Ik ga me nu dus ook van alles inbeelden. Kan ik nu al wel misselijk zijn zo snel na de eisprong?

Ik hoop dat je zwanger bent. Houd je ons op de hoogte?

Hoi Monique.

Ben net 4 weken van mijn spiraaltje af en was de afgelopen week ook goed misselijk, en last van van alles en nog wat. Ik dacht ook even.... Maar sinds vandaag weet ik weer beter... In 1x raak is ook te veel van het goede. Het kan! Maar die kans in zooooo klein! Ben nu wel weer een stapje dichterbij. Kan gaan uitrekenen wanneer ik ongeveer mij eisprong zal gaan hebben. Dit kan nl erg veranderen na een periode aan de pil of met spiraaltje.

We horen het graag!

Terug
Bovenaan